Креативне маркетингове агентство Brain Tank представило унікальну концепцію візуального супроводу нового серіалу про історію 10 успішних стартапів для компанії Vitby. Кожен постер — це не просто картинка, а зашифрована історія становлення відомих брендів.
Серіал розповідає про непростий шлях стартапів від повного неприйняття інвесторами до світового визнання. Кожна серія присвячена одному конкретному проєкту, а постер до неї — це візуальний код, який розкриває суть його успіху.
Кожен постер — це ребус, який відсилає до ключових моментів історії конкретного стартапу.
На постері для дуже популярного в Європі месенджера можна побачити безліч однакових бляшанок, серед яких одна виділяється. Саме ця відмінність і стала ключем до успіху WhatsApp, дозволивши йому виділитися серед конкурентів.
Постер для популярного застосунку виклику таксі представлений у вигляді класичної гри в хрестики-нулики. Ця гра символізує боротьбу за ринок, а зміна правил гри, яку запропонувала компанія, дозволила йому стати лідером у своїй ніші.
А на постері міжнародної електронної платіжної системи можна побачити образ пустелі й самотнього перекотиполя. А посеред нього самотній банкомат, колір якого є підказкою до назви бренду. Цей образ символізує відсутність можливостей для швидких і безпечних платежів. Розв’язання цієї проблеми й стало основою для створення цього стартапу.