Креативна агенція Leo Burnett Ukraine розробила нову комунікаційну платформу для улюблених чипсів Люкс — КАРТОПЛЮКС.
Спершу розберемось із неймінгом. У комунікації кажуть, що Картоплюкс — це картопля, з якої роблять чипси Люкс. Чому так? Бо на виробництві «Люкс» працівники роблять все з любов’ю. Збирають, возять, миють, нарізають. Про це і розповідають анімовані персонажі роликів #Картоплюкс.
Настрій бренду теж змінився. На противагу ламповому дружньому вайбу, показано новий зухвалий образ, що говорить про себе зі смартгумором та самоіронією. Аплікаційно-паперова стилістика оновленого Люкса також несподівана. Анімація героїв, рухи, стрибки, моушн-дизайн елементів, кольорова гама, увага до деталей-деталей.
В основі роботи Leo Burnett Ukraine лежить філософія Humankind, що передбачає фокус стратегії на споживача. Тож перед запуском кампанії разом з неймовірними бренд-менеджерами Люкс команда провела ряд досліджень: фокус-груп та глибинних інтерв’ю зі споживачами.
Окрім цього, разом з Data Science Publicis Groupe Ukraine креативники протестували реакцію глядачів на ролики та отримали позитивні результати для подальшого ефективного запуску кампанії. Тестування відбувалося з використанням технології айтрекінгу (відстежування руху очей) та розпізнавання емоцій. Не що інакше, як нейромаркетингове дослідження.
До роботи із цільовою аудиторією долучилася медійна агенція групи Spark Foundry Ukraine, яка розпланувала кампанію так, щоб її могли побачити якомога більше поціновувачів чипсів.
Ролики створили в колаборації з ілюстраторською агенцією iLustra.