Серед українських медіа про рекламу з’явився ще один — телеграм-канал ШОЦ від агенції SHOTS. У ньому креативники публікують кейси, ролики та інші референси всією командою.
21 Кві 2025
- Бренд льодяників став спонсором найгіршої футбольної команди
- Фалічні зображення перетворили на гайд із самообстеження яєчок
- Instagram запустив опцію спільної стрічки для Reels
- Ефект Мандели у дії: епізод «Чорного дзеркала» спантеличив користувачів соцмереж
- Mountain Dew випустив колекцію засобів особистої гігієни з ароматами своїх напоїв
- Фанатам хокею представили гарячу лінію для базікання
- Три віри, один маркетинговий тест: як бренди впоралися з конвергенцією релігійних свят
- Apple створила пародію на голлівудський вестерн