Креативні збори, готелі та емоційний маркетинг
31 Тра 2024, 11:22

Креативні збори, готелі та емоційний маркетинг

Євгенія Михайленко, CMO Ribas Hotels Group

«Я реагую на збори, які проводять мої знайомі, і фонди, яким я довіряю. Підтримую збори для військових — частіше це бригадні збори на тепловізори, дрони та авто. Торкають душу збори на відбудову та допомогу дітям, постраждалим від війни.

Гарно маркетингово упаковані збори на початку війни мене тригерили, а тепер я розумію, що залученість в благодійні збори українців зменшилась, збори почали втрачати динаміку, тому потрібно привертати увагу, підтримувати активність додатковими інструментами. Саме тому з’являються креативно підігріті збори, коли люди, фонди розробляють різні механіки зборів коштів. Бізнес також допомогоцетричний, інакше бути не може. Всі намагаються знайти додаткову ціннісну складову, якусь «плюшку», щоб зацікавити потенційного донора коштів. Креативні підходи, як у Bad Street Boys та Василя Байдака, показують свою успішність. Вони попадають одразу в різні цільові аудиторії через оригінальні механіки. І це не про самопіар, а про рішення для допомоги та збільшення залученості».

Керівна компанія Ribas Hotels Group з БФ «Повернись живим» і запустили креативну кампанію «Любиш? Донать». Любиш? Донать! — основний меседж кампанії. Його ціль привернути увагу до цінностей любові та поваги до України та власного міста.

Є люди, які щоденно та регулярно донатять. Є такі, що відкривають свою «банку» в рамках великого збору, щоб швидше його закрити. У кампанії «Любиш? Донать» зі збором в 15 000 000 грн також з’явилась можливість відкрити свої «банки». Із таких амбасадорів збору Ribas створюють «Батальйон любові». Цей іміджевий прийом дозволяє людям, які мають свою нішеву аудиторію, залучити їх до персональних зборів, підкріплюючи їх своїм іміджем та впливом.

До персональних зборів на ППО долучився вже актор Тарас Цимбалюк, гурти KARTA SVITU та Tember Blanche, співак Міша Крупін, інфлуенсерки Цвітана Козир, Яна Рогожа, Вероніка Синиця, Тетяна Ніколенко, Віра Пасько, Валерія Микульська та інші.

Тетяна Ніколенко, інфлуенсерка, власниця креативної агенції, амбасадорка Ribas Hotels

«Я спочатку зверну увагу на «перевірені» збори від друзів, рідних, знайомих та медійних осіб, яким я довіряю. І, оскільки мені дуже відгукується тема фемінізму та підтримки жінок, які нас з вами захищають, то на такі збори я також багато звертаю своєї уваги і завжди стараюсь і доєднатись, і підтримати, і десь цікаво подати колаборації. 

Звичайно, я звертаю увагу і на креативність, адже моя професія безпосередньо пов’язана з креативом. Наш інфопростір зараз дуже насичений на події, тож, щоб виділятись, потрібно мати нестандартний підхід і максимально привертати увагу. Простий скрін з банкою не збирає так швидко, як креативна колаборація чи спецпроєкт».

Для того, щоб подібні кампанії були успішними з точки зору широкого медіапокриття та, як наслідок, акумулювання грошей в зборі, компанії й залучають блогерів, амбасадорів. Такі збори отримують різну аудиторію, виокремлюють свідомих громадян, згуртовують заради великої цілі.

Готелі Ribas Hotels Group широко представлені в Україні, а головний офіс в компанії в Одесі. Частина команди маркетингу працює в київському офісі компанії, креативна агенція — також в Одесі, партнери — у Львові, Луцьку, Карпатах. І повз постійні обстріли тієї ж Одеси було неможливо «пройти». 

Збір продовжується, наразі зібрано понад 3 млн гривень. Долучитись до ініціативи можна за посиланням.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео