Креативний ринок України на сторінках Adweek: відеоінтерв’ю з Сергієм Маликом та Дар’єю Андрющенко
05 Тра 2022, 15:32

Креативний ринок України на сторінках Adweek: відеоінтерв’ю з Сергієм Маликом та Дар’єю Андрющенко

На YouTube-каналі MMR / Marketing Media Review вийшло інтерв’ю з Сергієм Маликом — співзасновником та креативним директором ANGRY та Дар’єю Андрющенко — креативним продюсером ANGRY, деп’юті редактором Adweek.

Поговорили про те:

  • як редакція Adweek повністю передала підготовку випуску українським креативникам;
  • міжнародний фідбек на випуск;
  • куди підуть $75 000, виручені від реклами;
  • що змінилося в креативних комунікаціях з початком війни в Україні.

ДИВІТЬСЯ ІНТЕРВ’Ю НА YOUTUBE-КАНАЛІ MMR:

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ
Розкажіть друзям про новину