Національний конкурс ADC*UA Awards 2024 оголосив першу частину журі.
Члени журі цьогорічного конкурсу ADC*UA Awards поділені на три команди:
- Команда 1. Film & Audio
- Команда 2. Print & Outdoor, Design
- Команда 3. Integrated & Innovation, Interactive & Mobile, Brand Experience
Серед журі — представники Клубу креативців України ADC*UA: провідні креативні та арт-директори, дизайнери країни, які вже зарекомендували себе на національному та міжнародному рівнях. Цьогоріч до них приєднаються міжнародні експерти з топових європейських агенцій. Вперше в історії конкурсу, до суддівства будуть залучені члени Art Directors Club з інших країн, розширюючи міжнародне представництво та обмін досвідом між креативними спільнотами.
Конкурс представляє першу частину журі — членів Клубу креативців України ADC*UA, які увійшли до цьогорічного журі:
КОМАНДА 1. FILM & AUDIO
- Дмитро Барсуков, CEO & CCO, VML Ukraine
- Влад Галяпа, керуючий та креативний директор provid
- Анна Гончарова, співзасновниця та креативна директорка Drama Queen
- Анатолій Давидов, креативний директор Leo Burnett Ukraine
- Олександра Дорогунцова, креативна директорка Banda
- Антон Карунський, креативний лідер MAKEUP
- Віталій Кокошко, засновник Kinograf
- Сергій Малик, співзасновник, креативний директор ANGRY agency
- Оля Михалець, креативна продюсерка, режисерка Postmen
- Юрій Мотрич, засновник, режисер, аніматор Mokastdio animation studio
- Олексій Пасічник, креативний директор Inter TV
- Петро Стороженко, креативний директор SHOTS
- Андрій Франчук, креативний директор Brain Tank
- Олександр Яворський, креативний директор, співзасновник Невгамовні
КОМАНДА 2. PRINT & OUTDOOR, DESIGN
- Борис Александров, креативний директор Brandon Archibald
- Ілля Ануфрієнко, шеф Bickerstaff.922
- Артем Беседа, креативний директор, засновник Rocketmen agency
- Юрій Горбачевський, креативний лідер Creative Right
- Артем Гусєв, засновник, креативний директор Gusev Art Lab
- Анастасія Довгаль, співзасновник, головний дизайнер Glad Head
- Микола Коваленко, графічний дизайнер та засновник Mykola Kovalenko Studio
- Дмитро Линник, засновник, креативний директор Linnikov agency
- Руслан Паламарчук, креативний директор Publicis Ukraine
- Ілля Почкун, співзасновник, креативний директор Taktika
- Олександр Топольницький, засновник, дизайн директор Gram Family
- Костянтин Шнайдер, головний креативний директор Publicis Groupe Україна та Чехія
- Сергiй Ярославцев, креативний директор PROMODO
КОМАНДА 3. INTEGRATED & INNOVATION, INTERACTIVE & MOBILE, BRAND EXPERIENCE
- Сергій Білошицький, креативний директор Saatchi & Saatchi Ukraine
- Слава Денис, Communications Director, Bevar Ukraine
- Віталій Капустян, креативний директор ЛУН
- Юлія Колесник, незалежний бренд стратег
- Кирило Лазарєв, засновник Lazarev.agency
- Світлана Лобанова, СЕО Havas Ukraine, засновниця Zatiya Creative Unit
- Андрій Міщенко, незалежний креативний директор, засновник Київського Креативного Товариства
- Олександр Смірнов, партнер, співзасновник Tabasco
- Надія Трикоз, креативна директорка VML Ukraine
- Ольга Ужикова, дизайн директорка, співвласниця Noomo Agency
- Ігор Фінашкін, засновник, креативний директор IAMIDEA
- Ольга Шевченко, креативний директор Vintage
- Віктор Шкурба, засновник, креативний директор ISD Group
- Ілля Янков, креативний директор Yankov Club
ADC*UA Awards — це не лише конкурс, але й місток, що веде українських креативців до європейської арени. Він відкриває двері для переможців та фіналістів до участі в щорічному європейському змаганні ADCE Awards, де зібрані найкращі роботи, які вже пройшли жорсткий відбір на національному рівні.
Золоті переможці ADC*UA Awards 2024 автоматично отримують право на безкоштовну участь у ADCE Awards 2024, відкриваючи шлях до європейського визнання. Роботи, нагороджені сріблом, бронзою чи включені до шорт-листу, також матимуть змогу взяти участь на спеціальних умовах.
У 2024 році програма ADC*UA Awards представлена 7 категоріями, що охоплюють широкий спектр креативних дисциплін в рекламі та дизайні. Учасники матимуть можливість продемонструвати свої досягнення у таких напрямах, як відеоконтент та аудіоконтент, різні носії зовнішньої реклами, реклама в інтернеті та в мобільних додатках, дизайн-рішення, інтегровані рекламні кампанії, роботи молодих креаторів та студентів і багато іншого.
Прийом робіт відкрито на сайті. Last Minute/Final Deadline — 26 квітня.
Фестиваль проводиться в межах Ukrainian Creative Stories. Генеральний партнер події 2024 — Нова Пошта, яка доставляє перемоги.