Кінематографічні ролики відзначили роль TikTok у пошуку фільмів для перегляду
06 Тра 2025, 11:07

Кінематографічні ролики відзначили роль TikTok у пошуку фільмів для перегляду

Високе кіно потрапляє на екрани мобільних телефонів завдяки гумористичній кампанії від TikTok, приуроченій до Каннського кінофестивалю, який розпочнеться 13 травня.

Черпаючи натхнення з фільмів, показаних у Каннах, TikTok випустив дві кінематографічні короткометражки, які висвітлюють роль платформи та її креаторів у процесі пошуку та рекомендації фільмів.

Фільм «Cliff of Love» пропонує гумористичний погляд на романтичну драму про заборонене кохання у 18-му столітті, з розкішними костюмами, кінематографією та даниною поваги до жанру.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

«Into the Jungle» переносить глядачів у небезпечні джунглі з густим листям і небезпеками на кожному кроці.

У фільмах знялися креатори TikTok @grimkujow та @lala_cinema, які є кіноінфлюенсерами.

Розкажіть друзям про новину