Кінематографічні ролики відзначили роль TikTok у пошуку фільмів для перегляду
06 Тра 2025, 11:07

Кінематографічні ролики відзначили роль TikTok у пошуку фільмів для перегляду

Високе кіно потрапляє на екрани мобільних телефонів завдяки гумористичній кампанії від TikTok, приуроченій до Каннського кінофестивалю, який розпочнеться 13 травня.

Черпаючи натхнення з фільмів, показаних у Каннах, TikTok випустив дві кінематографічні короткометражки, які висвітлюють роль платформи та її креаторів у процесі пошуку та рекомендації фільмів.

Фільм «Cliff of Love» пропонує гумористичний погляд на романтичну драму про заборонене кохання у 18-му столітті, з розкішними костюмами, кінематографією та даниною поваги до жанру.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

«Into the Jungle» переносить глядачів у небезпечні джунглі з густим листям і небезпеками на кожному кроці.

У фільмах знялися креатори TikTok @grimkujow та @lala_cinema, які є кіноінфлюенсерами.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео