Високе кіно потрапляє на екрани мобільних телефонів завдяки гумористичній кампанії від TikTok, приуроченій до Каннського кінофестивалю, який розпочнеться 13 травня.
Черпаючи натхнення з фільмів, показаних у Каннах, TikTok випустив дві кінематографічні короткометражки, які висвітлюють роль платформи та її креаторів у процесі пошуку та рекомендації фільмів.
Фільм «Cliff of Love» пропонує гумористичний погляд на романтичну драму про заборонене кохання у 18-му столітті, з розкішними костюмами, кінематографією та даниною поваги до жанру.
«Into the Jungle» переносить глядачів у небезпечні джунглі з густим листям і небезпеками на кожному кроці.
У фільмах знялися креатори TikTok @grimkujow та @lala_cinema, які є кіноінфлюенсерами.