KFC створив харчовий контейнер, натхненний відром для смаженої курки
09 Сер 2024, 14:25

KFC створив харчовий контейнер, натхненний відром для смаженої курки

Найдорожчі спогади з матерями часто пов’язані з безумовною любов’ю та турботою, яку вони дарують, особливо під час спільних сімейних трапез. І мамина надійна колекція контейнерів для їжі не є винятком.

Чи то пакування шкільних обідів, чи зберігання спецій для домашніх страв, мами прив’язані до своїх харчових контейнерів, як до таємної зброї справжньої любові. Саме тому KFC Thailand вирішив створити власний на честь Дня матері.

Натхненний культовим відерцем для смаженої курки від KFC, «KFC Bucket Ware» — це стильний та ексклюзивний контейнер, розроблений для того, щоб бути практичним, модним та дарувати любов, на яку заслуговує кожна мати.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Щоб отримати цей оригінальний контейнер, потрібно завантажити застосунок KFC, зробити покупку на суму від 350 бат або більше у будь-якому ресторані KFC та отримати безкоштовний «KFC Bucket Ware».

Ця ексклюзивна пропозиція доступна у трьох обраних ресторанах KFC в торгових центрах Mega Bangna, Central WestGate та The Mall Korat 10, 11 та 12 серпня 2024 року з 10:00 до 20:00, доки не закінчаться запаси.

09 Сер 2024, 14:25
Розкажіть друзям про новину

Нове відео

Ще новини за темою

Спорт, пиво та крижана ванна: Coors Light запропонував зануритися в голову футболіста
Спорт, пиво та крижана ванна: Coors Light запропонував зануритися в голову футболіста
Як не зіпсувати стосунки через побут: бренд меблів перетворив ремонт на реаліті-шоу
Як не зіпсувати стосунки через побут: бренд меблів перетворив ремонт на реаліті-шоу
ШІ, панки та бунт: як велнес-бренд перевернув уявлення про маркетинг здоров’я
ШІ, панки та бунт: як велнес-бренд перевернув уявлення про маркетинг здоров’я