KFC перетворив фейкову рекламу на справжні мобільні ігри
10 Бер 2025, 11:47

KFC перетворив фейкову рекламу на справжні мобільні ігри

KFC запустив кампанію «Original Fake Games», яка перетворює оманливі «фейкові ігрові оголошення» на справжні мобільні ігри, у які можна грати.

Маючи понад 100 мільйонів завантажень ігор, які ніколи не відповідали рекламі, KFC побачила можливість: чому б не дати геймерам (і любителям смажених курчат) справжню річ? Відтворюючи сагу про бочки, що котяться, челенджі з гігантськими кеглями та сценарій «короля в пастці», «Original Fake Games» дарує веселощі та непередбачуваність, які завжди обіцяла, але ніколи не виконувала реклама, що приманює користувачів.

Ігри доступні для безкоштовного завантаження в Apple App Store та Google Play.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину