KFC Singapore заколабився з тренажерним залом
28 Сер 2023, 17:15

KFC Singapore заколабився з тренажерним залом

Мережа ресторанів фаст-фуду KFC Singapore прагне підштовхнути споживачів сказати «так» своїй пристрасті до смаженої курки і позбутися калорій у новій кампанії, присвяченій запуску нового бургера Cheesy Mushroom Zinger Double Down.

З кожною покупкою нового бургера клієнти KFC у Сінгапурі отримають право на безкоштовне заняття в спортзалі F45 Lower Peirce.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений KFC Singapore (@kfc_sg)

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Креативна агенція R/GA Singapore втілила цю концепцію разом з маркетинговою командою KFC, керуючись простим принципом: допомогти споживачам позбутися почуття провини за те, що вони піддаються своїм пристрастям.

«Є любителі салатів, а є люди, які люблять Double Down. Бургер без булочки, без салату, без помідорів. Досить жорсткі речі, які продаються самі по собі. Тому ми вирішили, що правильним рішенням буде співпрацювати з відомою фітнес-студією, щоб допомогти любителям Double Down cпалити калорії після його куштування», — сказав виконавчий креативний директор R/GA Ед Чонг.

Для того, щоб записатися на заняття, клієнти просто повинні прикріпити знімок свого чеку, на якому вказано, що вони придбали бургер Cheesy Mushroom Zinger Double Down, до форми, яку надає KFC. У F45 Lower Peirce буде організовано чотири класи з максимальною кількістю учасників у кожному класі — 20 осіб.

Для тих, хто не зміг прийти на тренування, тренери F45 зніматимуть і викладатимуть відеозаписи на сторінці KFC в Instagram.

«Double Down від KFC зазвичай сприймається як гріховна страва. Цією кампанією ми сподіваємося показати любителям смаженої курки, що вони можуть собі дозволити, і як KFC може стати частиною їхнього повсякденного життя — без необхідності відчувати провину за те, що вони їдять свою улюблену їжу», — сказала Джуліана Лім, старша директорка з маркетингу та харчових інновацій KFC Singapore.

Розкажіть друзям про новину