KFC і Doritos запустили drive-thru на візках у супермаркеті
18 Лип 2025, 12:48

KFC і Doritos запустили drive-thru на візках у супермаркеті

У час перенасичення колаборацій брендів, KFC та Doritos вирішили зробити щось справді несподіване — створити досвід, який виходить далеко за межі простого спільного використання логотипу. Бренди перетворили похід у супермаркет на цікаву пригоду.

Для запуску нового сендвіча Doritos Kentucky Chicken Sandwich, лімітованого продукту, який поєднав у собі хрусткий смак Doritos та культовий смак KFC, обидва бренди трансформували відділ закусок на несподівану точку продажу — справжній drive-thru, призначений виключно для візків супермаркетів.

Кампанія «Supermarket DriveThru» виникла з дуже простого спостереження. Покупці проводять до 40% більше часу у відділі закусок. І якщо саме там знаходяться шанувальники Doritos, чому б не принести KFC прямо до них?

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

«Supermarket DriveThru» повністю функціональний, хоча й розташований усередині самого супермаркету: покупці можуть замовити сендвіч прямо з візка, оплатити та миттєво отримати своє замовлення.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео