У час перенасичення колаборацій брендів, KFC та Doritos вирішили зробити щось справді несподіване — створити досвід, який виходить далеко за межі простого спільного використання логотипу. Бренди перетворили похід у супермаркет на цікаву пригоду.
Для запуску нового сендвіча Doritos Kentucky Chicken Sandwich, лімітованого продукту, який поєднав у собі хрусткий смак Doritos та культовий смак KFC, обидва бренди трансформували відділ закусок на несподівану точку продажу — справжній drive-thru, призначений виключно для візків супермаркетів.
Кампанія «Supermarket DriveThru» виникла з дуже простого спостереження. Покупці проводять до 40% більше часу у відділі закусок. І якщо саме там знаходяться шанувальники Doritos, чому б не принести KFC прямо до них?
«Supermarket DriveThru» повністю функціональний, хоча й розташований усередині самого супермаркету: покупці можуть замовити сендвіч прямо з візка, оплатити та миттєво отримати своє замовлення.
