Кампанія порівняла людське тіло з матеріалами для меблів
05 Лют 2025, 17:20

Кампанія порівняла людське тіло з матеріалами для меблів

Сьогодні дизайн проявляється у незліченних формах, охоплюючи різні сфери використання та повсякденні ситуації. Однак він також ризикує втратити з поля зору своє справжнє призначення: мислити, уявляти та створювати об’єкти, які відчутно задовольняють як індивідуальні, так і суспільні потреби.

Кампанія «Thought for Humans» для цьогорічного Міланського меблевого ярмарку народилася з цього простого, але потужного роздуму.

Кампанія, створена агенцією Dentsu Creative Italy, оспівує природну гармонію між людським тілом та матеріалами, які найкраще представляють сьогодення та майбутнє дизайну, майстерності та стійкості: дерево, метал, тканина, біопластик і навіть світло — квінтесенцію нематеріального.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину