Два роки тому Johnnie Walker відзначав своє 200-річчя. Тепер бренд дивиться далеко в майбутнє, чекаючи наступних 200 років.
Виробник віскі представив нову серію віскі Blue Label Cities of the Future 2220, в якій він стрибає на два сторіччя вперед, щоб спроектувати утопічні бачення міст світу. Щоб проілюструвати ці міські пейзажі, компанія звернулася до діджитал художника Люка Холлса.
У серії представлені футуристичні інтерпретації 10 міст: Бангкока, Берліна, Хайнаня, Лондона, Мехіко, Сеула, Сінгапура, Сіднея і Тайбея.

Якщо порахувати, то так, міст лише дев’ять. Остання утопія – це, звичайно, планета Марс, вона ж Земля 2.0.
Johnnie Walker: Cities of the Future
— Malts.com (@MaltsCom) August 9, 2022
Mars explores the theme of geoengineered cities and reimagines humanity as a multi-planetary civilisation with bustling colonies on the red planet.
Scan the bottle to be swept into a virtual hyperloop experience of the 2220 visions. pic.twitter.com/a93OxWOKRa
Лондонський варіант припускає, що мегаполіс харчуватиметься енергією вітру. Над його геометричними хмарочосами вздовж річки Темзи ширяють аеропоїзди та автобуси.

Бренд спрогнозував те, як люди майбутнього можуть насолоджуватися своїм віскі.
Пляшки поставляються з QR-кодом, щоб допомогти тим, хто куштує цей напій, подорожувати в часі у ХХІІІ століття.
