Два роки тому Johnnie Walker відзначав своє 200-річчя. Тепер бренд дивиться далеко в майбутнє, чекаючи наступних 200 років.
Виробник віскі представив нову серію віскі Blue Label Cities of the Future 2220, в якій він стрибає на два сторіччя вперед, щоб спроектувати утопічні бачення міст світу. Щоб проілюструвати ці міські пейзажі, компанія звернулася до діджитал художника Люка Холлса.
У серії представлені футуристичні інтерпретації 10 міст: Бангкока, Берліна, Хайнаня, Лондона, Мехіко, Сеула, Сінгапура, Сіднея і Тайбея.
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2022/08/johnnie-walker-cities-of-future-2220-1-1660211360-1024x773.jpeg?x82823)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2022/08/johnnie-walker-cities-of-future-2220-1-1660211360-1024x773.jpeg?x82823)
Якщо порахувати, то так, міст лише дев’ять. Остання утопія – це, звичайно, планета Марс, вона ж Земля 2.0.
Johnnie Walker: Cities of the Future
— Malts.com (@MaltsCom) August 9, 2022
Mars explores the theme of geoengineered cities and reimagines humanity as a multi-planetary civilisation with bustling colonies on the red planet.
Scan the bottle to be swept into a virtual hyperloop experience of the 2220 visions. pic.twitter.com/a93OxWOKRa
Лондонський варіант припускає, що мегаполіс харчуватиметься енергією вітру. Над його геометричними хмарочосами вздовж річки Темзи ширяють аеропоїзди та автобуси.
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2022/08/johnnie-walker-cities-of-future-2220-3-1660211621-1024x1024.jpeg?x82823)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2022/08/johnnie-walker-cities-of-future-2220-3-1660211621-1024x1024.jpeg?x82823)
Бренд спрогнозував те, як люди майбутнього можуть насолоджуватися своїм віскі.
Пляшки поставляються з QR-кодом, щоб допомогти тим, хто куштує цей напій, подорожувати в часі у ХХІІІ століття.
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2022/08/johnnie-walker-cities-of-future-2220-4-1660211649-1024x825.jpeg?x82823)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2022/08/johnnie-walker-cities-of-future-2220-4-1660211649-1024x825.jpeg?x82823)