Instagram тестує закриті Reels, які глядачі повинні були б розблокувати за допомогою коду та наданої підказки.
Ця функція є простим способом підвищити взаємодію з контентом, але вона також може запропонувати креаторам і знаменитостям спосіб ділитися ексклюзивними Reels зі своїми найвідданішими шанувальниками, які, швидше за все, знатимуть відповідь на підказки.
Наприклад, креатор може закрити відео із підказкою «мій день народження» або «ім’я моєї собаки», щоб поділитися ексклюзивним вмістом із вірними підписниками.
Соцмережа поділилася закритим роликом у своєму обліковому записі Design, у якому пропонує глядачам «Ввести секретний код». Підказка для коду: «1-й # у підписі». У цьому випадку кодом є «threads» — посилання на перший хештег, згаданий у підписі. Коли користувач розблокує відео, він побачить банер із написом «незабаром», який, здається, є анонсом облікового запису Design про те, що він запускає профіль у Threads.

Нова функція також може бути використана креаторами та брендами для запуску рекламних акцій або маркетингових кампаній у цікавій формі. Наприклад, вони можуть використовувати закриті Reels для показу продукту або для створення шуму навколо запуску.
Що стосується звичайних користувачів, то нова функція може стати цікавим способом обміну вмістом з певними друзями.
Поки що не відомо, коли та чи планує Instagram запустити на широкий загал цю функцію.