Іггі Поп влаштував вечірку на кухні з лісовими мешканцями
20 Бер 2023, 12:25

Іггі Поп влаштував вечірку на кухні з лісовими мешканцями

Іггі Поп повернувся до Баварського лісу та влаштував вечірку у ролику «Home of Colourful» німецького бренду раковин SCHOCK. У постановці агенції Saint Elmo Munich легенда панку святкує на кухні в оточенні баварських лісових мешканців. З товарами SCHOCK кухня може бути такою ж індивідуальною, як і життя людей, які нею користуються.

«Кухня – це не тільки серце будинку, місце, де люди готують, розмовляють, зустрічаються і де їм просто подобається проводити час разом, але і центр будь-якої вечірки», — говорить Арвед Берендтс, керуючий партнер Saint Elmo’s Munich. «Тут відбуваються найбожевільніші речі і народжуються найкращі історії. Завдяки SCHOCK цей простір також набуває барвистого і живого дизайну. Це те, що виражає наша нова кампанія для SCHOCK запально, образно і з гумором».

Сюзанна Цайтльхефлер, керівник відділу маркетингу та управління продуктами SCHOCK, пояснює: «Бренд SCHOCK — це сучасний дизайн, традиційна якість та чітка відданість сталому розвитку. Нова кампанія відображає всі ці аспекти та передає радість життя, яке клієнти можуть відзначити за допомогою наших яскравих дизайнерських раковин. Іггі Поп, який нині також радує меломанів новим альбомом, надає кампанії атмосфери вечірки. З його холоднокровністю та самоіронією артист ідеально підходить на роль господаря нашої кухонної вечірки».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Це друга кампанія з Іггі Попом, яку Saint Elmo’s Munich реалізує для SCHOCK, постачальника високоякісних кухонних мийок, фурнітури та аксесуарів. Кампанія 2023 року продовжує історію Іггі та його команди тварин з Баварського лісу. У двох рекламних роликах панк-кумир підкреслює такі якості продукції, як довговічність та простота догляду, а основний фільм присвячений різноманітності продукції SCHOCK.

Загальноєвропейська кампанія розпочалася 13 березня в мережі та соцмережах, а також поза домом у Німеччині.

Розкажіть друзям про новину