Екологічний рух поширився у метавсесвіті після того, як Heinz оголосив про нову гру Fortnite, призначену для навчання та збереження джерел їжі для нащадків.
Бренд анонсував нову гру, що розрахована на багато користувачів гри Fortnite під назвою «SOS Tomatoes», яка призначена для інформування гравців у віці від 18 до 34 років про погіршення стану ґрунту у світі та позитивний вплив на зміну навколишнього середовища.
Гра вийшла на екрані Fortnite «Discover» 16 березня, і доступ до неї можна буде отримати, ввівши код «1877-1435-6432».
Ця робота знаменує дебют Heinz в Fortnite, але це не перший вихід бренду в ігровий світ. Раніше бренд працював над грою Call of Duty: Warzone Pacific у 2021 році.
«Ми хочемо спілкуватися з аудиторією новими та значущими способами, і саме тут проявляється наша одержимість споживачем», — каже директор Heinz з розвитку та сталого розвитку Крістіна Кенц. «По-справжньому познайомившись з нашими споживачами та підключившись до популярної культури, використовуючи функції Fortnite, ми змогли передати серйозне повідомлення у справжній та захоплюючій формі».
За оцінками Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН, 95% їжі, яку їдять люди, виробляється у ґрунті; однак ряд факторів, у тому числі зростання населення планети та зміна клімату, піддають ґрунту ризику виснаження протягом життя одного покоління. Це можливо, якщо люди не втручаються за допомогою сталих методів, таких як покривні культури, сівозміна та підтримка ґрунтового покриву.
У грі Heinz «SOS Tomatoes» гравці зможуть пройти шлях вирощування томатів, від теплиць, де вони проростають, до полів, де з них виростають зрілі томати. Їм також буде запропоновано бігти швидше, ніж швидкість «деградації ґрунту», як йдеться у заяві, щоб проілюструвати швидкість, з якою погіршується здоров’я ґрунту.
Ці зусилля ґрунтуються на зобов’язанні бренду у 2020 році покращити свої сталі методи ведення сільського господарства. У тандемі з грою, за словами бренду, гра допоможе захистити додаткові 13,5 млн. м2 ґрунту, що відповідає площі понад 1600 футбольних полів.
«Завдяки цьому зобов’язанню ми покращуємо ґрунти, які не тільки будуть годувати наші унікальні помідори, а й можуть допомогти накопичувати вуглець, що є важливим елементом нашої дорожньої карти, спрямованої на досягнення нульових викидів вуглецю до 2050 року», — додав Кенз.
Креативне агентство Gut São Paulo придумало та розробило кампанію, яку підтримуватимуть зароблені, платні та власні канали. Бренд також залучив стримерів Twitch та тік-токерів для поширення інформації про гру, таких як британські експерти з кіберспорту Druid Gaming.