Heinz представив каблучку-дозатор кетчупу
25 Кві 2024, 10:34

Heinz представив каблучку-дозатор кетчупу

Щоб заявити про свої почуття, дехто обирає квіти, маленьку листівку або навіть ювелірні прикраси. Що стосується бренду соусів Heinz, то, схоже, він більше схиляється до останнього варіанту, якщо судити з його останньої нестандартної рекламної кампанії.

Heinz España представив незвичайний ювелірний виріб під назвою «La Joya Oculta», який цілком може сподобатися багатьом. Це каблучка із червоним каменем, який насправді приховує у собі дозатор кетчупу.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Heinz España (@heinz_esp)

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Пристрій, створений промисловими інженерами, призначений для багаторазового використання, використовуючи біорозкладні капсули з кетчупом, якими можна заправляти каблучку.

Цією божевільною ініціативою, створеною спільно з агентством Dentsu Creative Iberia, Heinz España прагне запропонувати всім бажаючим можливість висловити свою любов до легендарного соусу, а також приправити свої страви на власний розсуд.

Ця коштовність ідеально вписується в нещодавню маркетингову кампанію бренду, спрямовану проти власників ресторанів, які заборонили його кетчуп. Так, Heinz перетворив білборд на дозатор кетчупу поблизу ресторанів, які вирішили припинити подавати його своїм клієнтам.

Розкажіть друзям про новину