За підрахунками виробника кетчупу Heinz, майже чотири з п’яти людей (88%) віддають перевагу кетчупу Heinz, а не іншим брендам, коли їдять не вдома, і відсутність кетчупу викликає у них розчарування.
Чикаго відомий своїми суперечками щодо кетчупу. Креативна агенція Rethink New York та Heinz прийшли на допомогу в США. 2 квітня Heinz встановить білборди, які видають пакетики з кетчупом Heinz Ketchup біля ресторанів Чикаго, де не подають улюблений фанатами соус — від тієї самої відомої мережі фаст-фудів до місцевої забігайлівки з хот-догами.
Кампанія «Smack for HEINZ» також буде проходити в зовнішній рекламі, кіно, диджитал досвіді та соціальних мережах.
Американські шанувальники Heinz можуть повідомляти про ресторани по всій країні, які відмовляються подавати їхній улюблений кетчуп. Для певної кількості відвідувачів бренд задовольнить їхні бажання щодо кетчупу, розмістивши спеціальні білборди біля ресторанів, про які вони повідомили. Шанувальники Heinz також матимуть змогу «Smack for HEINZ» у диджитал форматі за допомогою вбудованих QR-кодів та отримати особисту заначку кетчупу HEINZ, щоб мати його під рукою, коли вони наступного разу відвідають ресторан.
Фільм, представлений у рамках кампанії, — це ода любові до кетчупу Heinz: