Heineken створив кросівки з пивом у підошві
04 Сер 2022, 11:35

Heineken створив кросівки з пивом у підошві

Нещодавно Heineken представив кросівки «Heinekicks», які не лише прикрашені фірмовими кольорами, а й мають пиво у підошві.

Heineken об’єднався з креативним агентством Le Pub, рекламною фірмою BBH Singapore і Домініком Чамброне, креативним директором марки The Surgeon, щоб порадувати любителів пива та кросівок. Взуття було створено на честь запуску пива Heineken Silver.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений The HEINEKEN Company (@theheinekencompany)

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

У прозорих підошвах взуття можна побачити пиво Heineken Silver. Напій додавали за допомогою спеціальної хірургічної ін’єкції. Трубка навколо верху взуття також містить небагато рідини.

Однак на цьому божевілля не закінчується. На язичку кросівок захована металева відкривалка для пляшок, про всяк випадок.

Кросівки прикрашені культовими сріблястими, зеленими та червоними кольорами бренду, що надає їм безпомилкового блиску Heineken.

Буде випущено всього 32 пари з 11 серпня по всьому світу, починаючи з Сінгапуру, де буде доступно сім.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео