Нещодавно Heineken представив кросівки «Heinekicks», які не лише прикрашені фірмовими кольорами, а й мають пиво у підошві.
Heineken об’єднався з креативним агентством Le Pub, рекламною фірмою BBH Singapore і Домініком Чамброне, креативним директором марки The Surgeon, щоб порадувати любителів пива та кросівок. Взуття було створено на честь запуску пива Heineken Silver.
У прозорих підошвах взуття можна побачити пиво Heineken Silver. Напій додавали за допомогою спеціальної хірургічної ін’єкції. Трубка навколо верху взуття також містить небагато рідини.
Однак на цьому божевілля не закінчується. На язичку кросівок захована металева відкривалка для пляшок, про всяк випадок.
Beer for your sole
— Heineken (@Heineken) August 2, 2022
Designed in collaboration with noted shoe designer, Dominic Ciambrone, to celebrate the smoothness of Heineken®️ Silver. Heinekicks aren’t your everyday shoe, but it’s not every day you get to walk on beer. pic.twitter.com/LefwD5X7if
Кросівки прикрашені культовими сріблястими, зеленими та червоними кольорами бренду, що надає їм безпомилкового блиску Heineken.
Буде випущено всього 32 пари з 11 серпня по всьому світу, починаючи з Сінгапуру, де буде доступно сім.