04 Сер 2022, 11:35

Heineken створив кросівки з пивом у підошві

Нещодавно Heineken представив кросівки «Heinekicks», які не лише прикрашені фірмовими кольорами, а й мають пиво у підошві.

Heineken об’єднався з креативним агентством Le Pub, рекламною фірмою BBH Singapore і Домініком Чамброне, креативним директором марки The Surgeon, щоб порадувати любителів пива та кросівок. Взуття було створено на честь запуску пива Heineken Silver.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений The HEINEKEN Company (@theheinekencompany)

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

У прозорих підошвах взуття можна побачити пиво Heineken Silver. Напій додавали за допомогою спеціальної хірургічної ін’єкції. Трубка навколо верху взуття також містить небагато рідини.

Однак на цьому божевілля не закінчується. На язичку кросівок захована металева відкривалка для пляшок, про всяк випадок.

Кросівки прикрашені культовими сріблястими, зеленими та червоними кольорами бренду, що надає їм безпомилкового блиску Heineken.

Буде випущено всього 32 пари з 11 серпня по всьому світу, починаючи з Сінгапуру, де буде доступно сім.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео