Heineken представив чорну рекламу, щоб зберегти енергію
29 Кві 2022, 17:51

Heineken представив чорну рекламу, щоб зберегти енергію

Нещодавно пивовар Heineken дебютував у телевізійному ролику в Бразилії, який не схожий ні на що з того, що він робив раніше. Увімкнувши рекламу, можна побачити чорний екран.

Реклама, вигадана Publicis Brazil, була створена з використанням екранів, що блокують світло, і транслювалася по телебаченню в прайм-тайм, охоплюючи одночасно близько 33 мільйони телеекрани.

Цей інтригуючий і, можливо, трохи збиваючий з пантелику крок був частиною ініціативи бренду щодо підвищення поінформованості про свій проект Green Energy.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Heineken Brazil перейшла на відновлювані джерела енергії для виробництва пива у 2020 році. Метою проекту Green Energy є забезпечення відновлюваними джерелами енергії 40% барів та ресторанів-партнерів до 2030 року.

Вражає те, що затемнена реклама заощадила достатньо енергії, щоб протягом кількох годин забезпечувати електроенергією невелике місто з населенням 57 тисяч людей.

Крім того, це спрацювало настільки добре, що компанія повідомила про найбільшу кількість реєстрацій на своєму сайті для участі у проекті.

Розкажіть друзям про новину