Heineken перетворив пральні на спортивні бари для футбольних вболівальників
15 Кві 2024, 13:58

Heineken перетворив пральні на спортивні бари для футбольних вболівальників

Пивний бренд Heineken співпрацював з південнокорейською франшизою пралень WashEnjoy, щоб перетворити цілодобові пральні на нічні спортивні бари для вболівальників, які можуть переглядати матчі Ліги чемпіонів УЄФА, прагнучи зробити футбол більш інклюзивним.

Кампанія «LaundroMatch», створена у партнерстві з агенцією LePub, була натхненна відданими футбольними фанатами, які прокидаються о третій-четвертій годині ранку і хочуть дивитися Лігу чемпіонів УЄФА разом зі своїми друзями.

Однак, оскільки більшість барів у цей час зачинені, а домівки не є ідеальним місцем для вболівання за команди рано-вранці, «LaundroMatch» запропонувала фанатам місце, де вони можуть зібратися разом, щоб подивитися матчі та насолодитися напоями Heineken.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У рамках кампанії південнокорейські вболівальники зможуть відсканувати QR-коди, знайдені в пральнях WashEnjoy по всій країні, щоб отримати доступ до безкоштовної 30-денної підписки на SPOTV, щоб насолодитися чвертьфіналом та півфіналом Ліги чемпіонів УЄФА у найближчій пральні Heineken LaundroMatch. Вболівальники також матимуть шанс виграти поїздку на фінальний матч Ліги чемпіонів УЄФА 2024 року, який відбудеться 1 червня.

«Heineken вважає, що бути «справжнім хардкорним» футбольним фанатом — це не про те, як ти виглядаєш, а про те, як ти поводишся — будь-хто, хто прокидається, щоб подивитися свою команду, називає своїх домашніх тварин іменами своїх кумирів або одягає щасливу пару шкарпеток під час матчів, кваліфікується як хардкорний, — сказав Гівун Парк, директор з маркетингу Heineken Korea. — Ми хотіли відзначити азійських вболівальників, які дійсно живуть і дихають спортом у позитивний, іноді дивакуватий спосіб. А що може бути дивакуватішим, ніж не спати всю ніч, щоб дивитися Лігу чемпіонів УЄФА в пральні?».

«LaundroMatch» є частиною кампанії Heinekien «Cheers To The Real Hardcore Fans», яка має на меті налагодити зв’язок з широким колом вболівальників по всьому світу та позиціонувати себе як глобальне пиво, яке обирають під час Ліги.

«Ви можете подумати, що найпалкіші футбольні фанати світу живуть в Європі чи Бразилії, але насправді їх можна знайти в усіх куточках світу — в таких містах, як Сеул, де фанати настільки божевільні, що не сплять всю ніч, щоб вболівати за свою команду, — сказав Сиріл Луїс, виконавчий креативний директор LePub APAC. — У нас виникла божевільна ідея використати пральні, щоб відзначити зусилля цих вболівальників. Коли бари зачинені, тепер є місце для справжніх корейських фанатів: цілодобові пральні, перетворені Heineken на місця, де можна відпочити в день матчу з друзями».

Розкажіть друзям про новину