Heineken перетворив пральні на спортивні бари для футбольних вболівальників
15 Кві 2024, 13:58

Heineken перетворив пральні на спортивні бари для футбольних вболівальників

Пивний бренд Heineken співпрацював з південнокорейською франшизою пралень WashEnjoy, щоб перетворити цілодобові пральні на нічні спортивні бари для вболівальників, які можуть переглядати матчі Ліги чемпіонів УЄФА, прагнучи зробити футбол більш інклюзивним.

Кампанія «LaundroMatch», створена у партнерстві з агенцією LePub, була натхненна відданими футбольними фанатами, які прокидаються о третій-четвертій годині ранку і хочуть дивитися Лігу чемпіонів УЄФА разом зі своїми друзями.

Однак, оскільки більшість барів у цей час зачинені, а домівки не є ідеальним місцем для вболівання за команди рано-вранці, «LaundroMatch» запропонувала фанатам місце, де вони можуть зібратися разом, щоб подивитися матчі та насолодитися напоями Heineken.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У рамках кампанії південнокорейські вболівальники зможуть відсканувати QR-коди, знайдені в пральнях WashEnjoy по всій країні, щоб отримати доступ до безкоштовної 30-денної підписки на SPOTV, щоб насолодитися чвертьфіналом та півфіналом Ліги чемпіонів УЄФА у найближчій пральні Heineken LaundroMatch. Вболівальники також матимуть шанс виграти поїздку на фінальний матч Ліги чемпіонів УЄФА 2024 року, який відбудеться 1 червня.

«Heineken вважає, що бути «справжнім хардкорним» футбольним фанатом — це не про те, як ти виглядаєш, а про те, як ти поводишся — будь-хто, хто прокидається, щоб подивитися свою команду, називає своїх домашніх тварин іменами своїх кумирів або одягає щасливу пару шкарпеток під час матчів, кваліфікується як хардкорний, — сказав Гівун Парк, директор з маркетингу Heineken Korea. — Ми хотіли відзначити азійських вболівальників, які дійсно живуть і дихають спортом у позитивний, іноді дивакуватий спосіб. А що може бути дивакуватішим, ніж не спати всю ніч, щоб дивитися Лігу чемпіонів УЄФА в пральні?».

«LaundroMatch» є частиною кампанії Heinekien «Cheers To The Real Hardcore Fans», яка має на меті налагодити зв’язок з широким колом вболівальників по всьому світу та позиціонувати себе як глобальне пиво, яке обирають під час Ліги.

«Ви можете подумати, що найпалкіші футбольні фанати світу живуть в Європі чи Бразилії, але насправді їх можна знайти в усіх куточках світу — в таких містах, як Сеул, де фанати настільки божевільні, що не сплять всю ніч, щоб вболівати за свою команду, — сказав Сиріл Луїс, виконавчий креативний директор LePub APAC. — У нас виникла божевільна ідея використати пральні, щоб відзначити зусилля цих вболівальників. Коли бари зачинені, тепер є місце для справжніх корейських фанатів: цілодобові пральні, перетворені Heineken на місця, де можна відпочити в день матчу з друзями».

Розкажіть друзям про новину