Хайку для Meest, твіт для Київстар: українські бренди поспілкувались з ChatGPT
20 Лют 2023, 16:11

Хайку для Meest, твіт для Київстар: українські бренди поспілкувались з ChatGPT

Після того, як чат-бот зі штучним інтелектом ChatGPT став доступним в Україні, українці почали ділитися своїми діалогами з ботом.

Українські бренди вирішили також поспілкуватися зі штучним інтелектом.

MMR зібрав креативи, якими поділилися бренди: хтось ставив запитання, а хтось давав завдання.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Наприклад, Meest попросив бота написати хайку для підписників, ось що вийшло:

Крім того, журнал Time помістив ChatGPT на обкладинку.

Нагадаємо, раніше мережа ресторанів 1708 Pizza dі Napoli перша в Україні створила піцу «Futuro» за допомогою штучного інтелекту Chat GPT. А Ощадбанк почав тестувати ChatGPT для ведення своїх соціальних мереж.

Розкажіть друзям про новину