Хайку для Meest, твіт для Київстар: українські бренди поспілкувались з ChatGPT
20 Лют 2023, 16:11

Хайку для Meest, твіт для Київстар: українські бренди поспілкувались з ChatGPT

Після того, як чат-бот зі штучним інтелектом ChatGPT став доступним в Україні, українці почали ділитися своїми діалогами з ботом.

Українські бренди вирішили також поспілкуватися зі штучним інтелектом.

MMR зібрав креативи, якими поділилися бренди: хтось ставив запитання, а хтось давав завдання.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Наприклад, Meest попросив бота написати хайку для підписників, ось що вийшло:

Крім того, журнал Time помістив ChatGPT на обкладинку.

Нагадаємо, раніше мережа ресторанів 1708 Pizza dі Napoli перша в Україні створила піцу «Futuro» за допомогою штучного інтелекту Chat GPT. А Ощадбанк почав тестувати ChatGPT для ведення своїх соціальних мереж.

Розкажіть друзям про новину