Віскі від гурту Metallica Blackened American повернувся з ще однією пляшкою, що отримала назву Rye the Lightning на честь альбому легендарного гурту 1984 року Ride the Lightning.
Житнє віскі з витримкою у 5-8 років було обране майстром гуральні і купажу Робом Дітріхом.
Марка Blackened має запатентований процес обробки Black Noise для «акустичного покращення», який включає обробку бочок мелодіями Metallica на низьких частотах для посилення взаємодії між віскі і деревом.
Очевидний вибір плейлиста для віскі Rye The Lightning, звичайно ж, альбом Ride The Lightning, але з родзинкою. Замість студійного альбому Дітріх та гурт вирішили використати концертний запис єдиного випадку, коли альбом був виконаний повністю вживу, на фестивалі Orion Music + More 2012 року.
«Вайб публіки на першому фестивалі Orion Music + More був запальним, — сказав басист Роберт Трухільйо, — і це дійсно круто, що ми змогли відтворити цю енергію у цьому релізі».
«Раніше ми використовували кілька живих пісень у наших плейлистах, але ніколи не використовували повний живий плейлист. Таким чином, можливість залучити наших шанувальників у подорож Blackened і зробити їх частиною процесу виробництва віскі справді унікальна, і це робить цю співпрацю справжньою».
10-трековий плейлист Rye The Lightning, доступний для скачування за QR-кодом.
Згідно Blackened, отриманий віскі має «нотки запаху сушеного інжиру, сіна, сосни, груші та ромового пирога, а у смаку — конюшинний мед, м’яту, кукурудзу, цукрову тростину, волоський горіх і корицю».
Blackened Rye The Lightning коштує 70 доларів.