Candy Crush Saga виповнюється 10 років. З 2012 року мобільна гра набрала більше трьох мільярдів завантажень та мільйонів гравців на день. Сьогодні Candy Crush – одна з найкасовіших ігор у світі.
King, компанія розробник, об’єдналася з рекламною агенцією David Madrid, щоб відсвяткувати 10-річний ювілей. Агентство створило серію графічних рекламних оголошень, що ілюструють різні повсякденні ситуації, в яких, здається, проявляються закономірності Candy Crush. Від шаф у спортзалі до рядів куль для боулінгу, підставок для квітів та електронних таблиць в офісі — елементи гри можуть з’явитися всюди, як тільки гравці поринуть у неї.
Кампанія проходить у США та Великобританії та включає гігантський білборд на Таймс-сквер у Нью-Йорку.
«Ми раді розпочати святкування 10-річчя Candy Crush Saga цією кампанією, яка у веселій та захоплюючій формі принесе суть Candy Crush Saga у реальний світ», — заявила директор з маркетингу King Фернанда Романо. «Ми вибрали повсякденні місця, де закликаємо всіх трохи повеселитися разом із нами, поки вони йдуть на роботу або чекають десь у черзі».
Сауло Роча, головний креативний директор David Madrid, додав: «Будь-хто, хто грав у Candy Crush Saga, знає, що як тільки ви починаєте грати, гра, здається, з’являється всюди. І це змусило нас замислитись, а що, якщо ми візьмемо це і влаштуємо цілу кампанію?»
Activision Blizzard, видавець ігрових брендів, включаючи Call of Duty та World of Warcraft, володіє виробником Candy Crush King з 2016 року. Раніше цього року Microsoft оголосила про придбання Activision за 68,7 млрд. доларів. Угода зараз вивчається регулюючим органом Великобританії.