Гра Candy Crush Saga перейшла у реальний світ на честь свого 10-річчя
01 Вер 2022, 17:24

Гра Candy Crush Saga перейшла у реальний світ на честь свого 10-річчя

Candy Crush Saga виповнюється 10 років. З 2012 року мобільна гра набрала більше трьох мільярдів завантажень та мільйонів гравців на день. Сьогодні Candy Crush – одна з найкасовіших ігор у світі.

King, компанія розробник, об’єдналася з рекламною агенцією David Madrid, щоб відсвяткувати 10-річний ювілей. Агентство створило серію графічних рекламних оголошень, що ілюструють різні повсякденні ситуації, в яких, здається, проявляються закономірності Candy Crush. Від шаф у спортзалі до рядів куль для боулінгу, підставок для квітів та електронних таблиць в офісі — елементи гри можуть з’явитися всюди, як тільки гравці поринуть у неї.

Кампанія проходить у США та Великобританії та включає гігантський білборд на Таймс-сквер у Нью-Йорку.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Ми раді розпочати святкування 10-річчя Candy Crush Saga цією кампанією, яка у веселій та захоплюючій формі принесе суть Candy Crush Saga у реальний світ», — заявила директор з маркетингу King Фернанда Романо. «Ми вибрали повсякденні місця, де закликаємо всіх трохи повеселитися разом із нами, поки вони йдуть на роботу або чекають десь у черзі».

Сауло Роча, головний креативний директор David Madrid, додав: «Будь-хто, хто грав у Candy Crush Saga, знає, що як тільки ви починаєте грати, гра, здається, з’являється всюди. І це змусило нас замислитись, а що, якщо ми візьмемо це і влаштуємо цілу кампанію?»

Activision Blizzard, видавець ігрових брендів, включаючи Call of Duty та World of Warcraft, володіє виробником Candy Crush King з 2016 року. Раніше цього року Microsoft оголосила про придбання Activision за 68,7 млрд. доларів. Угода зараз вивчається регулюючим органом Великобританії.

Розкажіть друзям про новину