Google додав нові параметри, щоб приховати небажану рекламу
02 Тра 2022, 10:53

Google додав нові параметри, щоб приховати небажану рекламу

Google тепер додав нові параметри, щоб користувачі могли звести до мінімуму ймовірність небажаної появи реклами та зіпсувати свій день.

Технологічний гігант вперше представив це нове налаштування в грудні 2020 року в пошуку на YouTube та Google, не дозволяючи користувачам бачити рекламу азартних ігор або алкоголю, якщо вони того побажають.

Тепер нові опції дозволять користувачам забороняти рекламу про схуднення, вагітність, виховання дітей та знайомства.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Згідно з Engadget, це запобігатиме появі таких спливаючих вікон не тільки на YouTube або в Google, але і в контекстно-медійній мережі Google, яка включає мільйони веб-сайтів і додатків.

Схоже, що більше технологічних компаній втручаються, щоб захистити користувачів від впливу різних тригерів в мережі.

Meta ввела аналогічну політику минулого року, видаливши таргетовану рекламу на «теми, які люди можуть сприймати як делікатні», такі як здоров’я, раса, релігія, політична приналежність, етнічна приналежність та сексуальна орієнтація.

Щоб змінити налаштування, потрібно просто перейти до розділу «Дані та конфіденційність» під своїм обліковим записом Google, натиснути «Налаштування реклами» та вибрати відповідні категорії, щоб не бачити рекламу.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео