18 Вер 2023, 17:17

Гігантський сирний басейн Doritos побив світовий рекорд

Лондонська компанія VCCP створила епічний трюк, щоб закріпити славу Doritos Dippers як кукурудзяних чіпсів для начос. Doritos та VCCP занурили величезні кукурудзяні чіпси у гігантський начос за допомогою гелікоптера.

Мета — підкреслити, що чіпси Doritos Dippers товщі та хрусткіші для начос, що підкреслює пропозицію бренду Next Level Nachos.

Трюк є роботою VCCP, її PR та контент-агентства Good Relations, глобальної продакшн-студії Girl&Bear та VCCP Prague. Він був здійснений 16 вересня, у Національний день гуакамоле.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Команда Good Relations створила гігантську гору начос розміром 14,9 метрів в ширину та 4,3 метри у висоту на батьківщині улюбленого британського сиру, в ущелині Чеддер. Спеціально навчені пілоти-каскадери маневрували на вертольоті над горою начо, перш ніж потягнути масивний 1,2-метровий начо, вкритий гарячим сиром, на висоту 15 метрів, встановивши новий світовий рекорд з підняття сиру на найвищу в світі висоту.

Сирні перетягування стали вірусним трендом у TikTok, і на сьогоднішній день відео з сиром отримали понад 1,5 мільярди переглядів. Опитування понад 2000 британців, проведене для кампанії, показало, що понад чверть британців (27%) самі пробували тягнути сир, який в середньому досягав 13,4 сантиметрів у довжину (набагато менше, ніж новий світовий рекорд у 15 метрів).

Роб Потьє, старший менеджер з маркетингу компанії Doritos, заявив: «Це буденний трюк з начо, це світовий рекорд компанії Doritos, приурочений до святкування Національного дня гуакамоле. Можливо, цей день святкують не всі, але це наш фінал кубка, наше Різдво і наш Новий рік в одному флаконі. Потягування сиру було епічною демонстрацією того, як Doritos виводить начос на новий рівень».

Кампанія триватиме в AV, DOOH, соціальних мережах, диджиталі та ритейлі до 29 жовтня, а медіаплануванням та закупівлями займатиметься MG OMD.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео