Герої роликів обміняли свою святкову провину та любов до печива, як непотрібні подарунки після свят
02 Січ 2023, 16:58

Герої роликів обміняли свою святкову провину та любов до печива, як непотрібні подарунки після свят

Багато людей будуть у торговому центрі, щоби повернути непотрібні подарунки 26 грудня. Компанія, що спеціалізується на зниженні ваги, WeightWatchers запустила кампанію, щоб спонукати людей обміняти своє святкове відчуття провини на любов до себе у 2023 році.

Кампанія «Returns» складається з трьох роликів, кожен із яких розроблений креативним агентством Раяна Рейнольдса Maximum Effort. Вони пропонують свіжий погляд на дуже поширену новорічну обіцянку про зниження ваги: бути ласкавими до себе і ніколи не відмовлятися від бажаних продуктів на шляху до схуднення.

У роликах герої ніби звертаються до магазину та повертають подарунки, проте то їх святкова провина, здобута ще з часів Хелловіну.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
https://www.youtube.com/watch?v=q8U7pJMSt-I&ab_channel=WeightWatchers

«Ця кампанія – перша з багатьох акцій бренду, в яких ми будемо з’являтися новими і несподіваними способами, залишаючись при цьому вірними нашій спадщині бренду», – говорить Аманда Толлесон, директор з маркетингу WeightWatchers. «[Це] викликає просте, але провокаційне переконання, яке було в основі цього бренду протягом шести десятиліть, а також істину, яку варто відсвяткувати: ви можете їсти те, що любите, і при цьому худнути. Ми сподіваємося, що наш цільовий споживач відчує себе поміченим, уславленим та натхненним».

Реклама показуватиметься в ефірі, соціальних мережах і діджитал форматі.

Розкажіть друзям про новину