Герої роликів обміняли свою святкову провину та любов до печива, як непотрібні подарунки після свят
02 Січ 2023, 16:58

Герої роликів обміняли свою святкову провину та любов до печива, як непотрібні подарунки після свят

Багато людей будуть у торговому центрі, щоби повернути непотрібні подарунки 26 грудня. Компанія, що спеціалізується на зниженні ваги, WeightWatchers запустила кампанію, щоб спонукати людей обміняти своє святкове відчуття провини на любов до себе у 2023 році.

Кампанія «Returns» складається з трьох роликів, кожен із яких розроблений креативним агентством Раяна Рейнольдса Maximum Effort. Вони пропонують свіжий погляд на дуже поширену новорічну обіцянку про зниження ваги: бути ласкавими до себе і ніколи не відмовлятися від бажаних продуктів на шляху до схуднення.

У роликах герої ніби звертаються до магазину та повертають подарунки, проте то їх святкова провина, здобута ще з часів Хелловіну.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
https://www.youtube.com/watch?v=q8U7pJMSt-I&ab_channel=WeightWatchers

«Ця кампанія – перша з багатьох акцій бренду, в яких ми будемо з’являтися новими і несподіваними способами, залишаючись при цьому вірними нашій спадщині бренду», – говорить Аманда Толлесон, директор з маркетингу WeightWatchers. «[Це] викликає просте, але провокаційне переконання, яке було в основі цього бренду протягом шести десятиліть, а також істину, яку варто відсвяткувати: ви можете їсти те, що любите, і при цьому худнути. Ми сподіваємося, що наш цільовий споживач відчує себе поміченим, уславленим та натхненним».

Реклама показуватиметься в ефірі, соціальних мережах і діджитал форматі.

Розкажіть друзям про новину