Burda Media Ukraine реалізувала промокампанію для Avon, щоб познайомити аудиторію з новою продукцією косметичного бренду, а також стимулювати генерацію користувацького контенту, відгуків і рекомендацій. Для того залучили блогерів, мікро- і наноінфлюенсерів, а в якості медійного майдачика в онлайні задіяли глянець Marie Claire.
Відтак кампанію поділили на чотири етапи. Важливою складовою кожного зробили чотири проєкти на платформі Naprobu.ua з її багатотисячною базою мікро- і наноінфлюенсерів. Специфіка в тому, що спочатку інфлюенсери тестують новий продукт, а вже потім рекомендують його, розповідають у соцмережах тощо. Це вельми актуально для компаній, які виводять на ринок новий продукт, бо в такий спосіб окрім промо отримують ще цінний фідбек.
Загалом із великої кількості анкет і охочих протестувати продукцію бренду запросили 350 осіб. Їм запропонували випробувати крем, туш для вій, помаду зі зволоженням, а також познайомитися з ароматами Today, TTA Wonder, Far Away Beyond The Moon і Attraction Awaken від Avon.
Важливо, що від проєкту до проєкту інфлюєнсерів ретельно добирали і «збільшували» за кількістю фоловерів. Усю продукцію теж розподілили за групами інфлюенсерів.
Так, якщо перші два проєкти доручили наноінфлюенсерам з 1 тис підписників, подальші — мікро-, а потім і макро-, блогерам з понад 150 тис аудиторією. За словами Анни Галайко, такий мікс сприяє формуванню довірі та добре справляється з побудовою знання про продукт, коли потрібне охоплення великої аудиторії.
Окрім того, до кампанії запросили нішевих спеціалістів — косметологів. Завданням для них було також протестувати спеціальну лінійку Anew Renewal Protinol Power, поділитися з аудиторією думкою про ці засоби догляду за шкірою та роз’яснити дію запатентованої технології Protinol. Їхні відгуки покладено на лендинг Marie Claire в онлайні.
До слова, редакція видання Marie Claire, включно з головною редакторкою, теж занурилась в експеримент. Для тесту взяли оновлювальну сироватку для обличчя «Енергія Протінолу» та крем для шкіри навколо очей цієї ж лінійки. Згодом у межах того ж digital-спецпроєкту розповіли читачам про результат з власного досвіду використання.
Емоційну складову кампанії посилив фотопроєкт «Переможне кохання», організований для промо парфумів Attraction Awaken від Avon — для нього та для неї. Щоб розкрити ідею парних ароматів, оголосили конкурс на WOM-платформі Naprobu.ua та закликали розповісти свою історію кохання. Зрештою обрали три історії, три пари, з якими зробили фотосет.
У такий спосіб бренд отримав крім підтримки впізнаваності та популяризації продуктів ще й user generated content — серію відгуків, фото і відео про продукцію, які надалі вправно використовує у власних проєктах, каталогах продукції, комунікаціях з потенційними споживачами та інших заходах для збільшення продажів.
Загалом за результатами цієї промокампанії у всесвітній мережі та соціальних медіа згенеровано понад 1 000 одиниць користувацького контенту та понад 40 одиниць професійного контенту.