Фоксі для «Фокстрот»: WP Merchandise створює плюшевий мерч для мережі магазинів побутової техніки
23 Сер 2022, 11:24

Фоксі для «Фокстрот»: WP Merchandise створює плюшевий мерч для мережі магазинів побутової техніки

З нагоди Дня Незалежності України на полицях української мережі електроніки та побутової техніки «Фокстрот» з’явилася нова фірмова продукція – іграшка «Фоксі Україночка» та подушки «Фоксі у віночку». Цей високоякісний плюшевий мерч виготовляє компанія WP Merchandise, що входить до холдингу TECHIIA. 

Лисичку одягнули у вишиту сукню, а голову Фоксі на подушці прикрасили вінком з соняшників. Мерч уже можна придбати в онлайн та офлайн магазинах.

Це друге замовлення від компанії «Фокстрот». WP Merchandise на своїй фабриці в Києві вже виготовляла для мережі магазинів електроніки їхні фірмові лисички, плюшеві подушки та брелоки для ключів.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«WP Merchandise виходить за рамки традиційного для себе кіберспортивного мерчу і створює нові колекції у співпраці з українськими брендами. Новий напрям не змінює наших підходів до виробництва – це гіпоалергенні матеріали та висока увага до найдрібніших деталей. Саме такими вийшли Фоксі, які, сподіваюся, будуть піднімати настрій та стануть справжніми друзями маленьким українцям», – коментує Ірина Тіміна, CMO WP Merchandise.

У мережі «Фокстрот» додали, що на етапі розробки корпоративного мерчу важливою складовою його філософії мало стати саме вітчизняне виробництво. Адже бренд мережі електроніки – суто український, і плюшева Фоксі теж мала бути народжена в Україні.

Лисичка Фоксі – це 3D персонаж, створений передусім для діджиталу. Тому перевести цей образ у фізичний формат, зокрема, зробити лисичку в плюші, максимально ідентичну до оригіналу – задача була не з легких. Але нашим партнерам – команді висококласних фахівців WP Merchandise – вдалося досягти високоякісного результату і реалізувати всі наші задуми. Для нас знаково, що другу лінійку Фоксі ми випускаємо у світ напередодні Дня Незалежності, і дуже віримо, що вона стане одним із символів нашої духовної сили та Перемоги!
Леся Нікуліна
начальник відділу торгового маркетингу мережі Фокстрот

У подальших планах партнерів розширювати фірмову лінійку виробів у плюші відповідно до тенденцій ринку і запитів покупців.

Розкажіть друзям про новину