Фоксі для «Фокстрот»: WP Merchandise створює плюшевий мерч для мережі магазинів побутової техніки
23 Сер 2022, 11:24

Фоксі для «Фокстрот»: WP Merchandise створює плюшевий мерч для мережі магазинів побутової техніки

З нагоди Дня Незалежності України на полицях української мережі електроніки та побутової техніки «Фокстрот» з’явилася нова фірмова продукція – іграшка «Фоксі Україночка» та подушки «Фоксі у віночку». Цей високоякісний плюшевий мерч виготовляє компанія WP Merchandise, що входить до холдингу TECHIIA. 

Лисичку одягнули у вишиту сукню, а голову Фоксі на подушці прикрасили вінком з соняшників. Мерч уже можна придбати в онлайн та офлайн магазинах.

Це друге замовлення від компанії «Фокстрот». WP Merchandise на своїй фабриці в Києві вже виготовляла для мережі магазинів електроніки їхні фірмові лисички, плюшеві подушки та брелоки для ключів.

«WP Merchandise виходить за рамки традиційного для себе кіберспортивного мерчу і створює нові колекції у співпраці з українськими брендами. Новий напрям не змінює наших підходів до виробництва – це гіпоалергенні матеріали та висока увага до найдрібніших деталей. Саме такими вийшли Фоксі, які, сподіваюся, будуть піднімати настрій та стануть справжніми друзями маленьким українцям», – коментує Ірина Тіміна, CMO WP Merchandise.

У мережі «Фокстрот» додали, що на етапі розробки корпоративного мерчу важливою складовою його філософії мало стати саме вітчизняне виробництво. Адже бренд мережі електроніки – суто український, і плюшева Фоксі теж мала бути народжена в Україні.

Лисичка Фоксі – це 3D персонаж, створений передусім для діджиталу. Тому перевести цей образ у фізичний формат, зокрема, зробити лисичку в плюші, максимально ідентичну до оригіналу – задача була не з легких. Але нашим партнерам – команді висококласних фахівців WP Merchandise – вдалося досягти високоякісного результату і реалізувати всі наші задуми. Для нас знаково, що другу лінійку Фоксі ми випускаємо у світ напередодні Дня Незалежності, і дуже віримо, що вона стане одним із символів нашої духовної сили та Перемоги!
Леся Нікуліна
начальник відділу торгового маркетингу мережі Фокстрот

У подальших планах партнерів розширювати фірмову лінійку виробів у плюші відповідно до тенденцій ринку і запитів покупців.

Розкажіть друзям про новину