02 Січ 2023, 13:22

Фітнес компанія розмістила білборди, що закликали забути про швидкоплинні новорічні обіцянки

Фітнес компанія Equinox випустила зовнішню кампанію з новим маніфестом: «Ми не говоримо про січень».

Національна кампанія, розроблена в партнерстві з незалежною агенцією Collins, нехтує короткостроковими новорічними обіцянками і натомість заохочує постійну самовідданість. Щоб донести повідомлення до всіх, мережа не дозволяє новим клієнтам набути членства в Equinox в перший день Нового року.

«Ми вважаємо, що січень – це фарс, наповнений мантрами та твердженнями, які приємні протягом трьох тижнів, але ніколи не змусять вас рухатися далі», – каже Вілл Майєр, віце-президент та виконавчий креативний директор Equinox. «Equinox не купується. Equinox ілюструє віру в те, що життя викуване в крайностях, і оскільки ми за людей, які постійно доводять себе до цих крайнощів, ми не можемо з чистою совістю підтримувати рух «Новий рік – новий я» що відбувається кожен січень».

За словами Майєра, креатив також знаменує собою перехід від «фотографічних кампаній до монохромних повідомлень, які кидають виклик і ставлять під сумнів норми індустрії здорового способу життя».

У різних клубах та на міських вулицях по всій країні розміщені візуальні елементи, що включають такі повідомлення, як «January promises and doesn’t deliver, we don’t speak January» та «January will not text you back next month, we don’t speak January».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео