Facebook втратив 2 млн українських користувачів: як змінилась аудиторія у соцмережах
17 Лют 2023, 10:41

Facebook втратив 2 млн українських користувачів: як змінилась аудиторія у соцмережах

Meta продовжує втрачати користувачів в Україні після початку повномасштабного вторгнення росії. Про це йдеться у новому дослідженні соцмереж, яке провела комунікаційна агенція plusone social impact. 

За рік українська аудиторія Facebook зменшилась на 2,05 млн і складає тепер 13,7 млн користувачів. Річне падіння Instagram стало ще більшим — на 4,1 млн користувачів, і тепер його аудиторія складає 11,6 млн. Ці втрати не включають користувачів з Донецької та Луганської областей, яких у Meta тепер неможливо таргетувати.

Загальне охоплення рекламними інструментами Meta складає 19,6 млн.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Спад соцмереж зафіксовано майже у всіх областях та обласних центрах, особливо у прифронтових зонах та тих, які постійно обстрілюють росіяни (Херсонська, Запорізька, Миколаївська області). Західні області та міста України також втрачають аудиторію, тож внутрішня міграція не змогла врятувати від падіння навіть в цих регіонах.

На спад аудиторії могли, зокрема, вплинути постійні обстріли енергетичної інфраструктури, оскільки активність користувачів знизилася через відсутність стабільного доступу до інтернету.

Динаміка аудиторії у віковому розрізі демонструє найбільші втрати у групі 18-35 рр. З цікавого — у Instagram зафіксовано приріст кількості користувачів у вікових групах 46+, а у Facebook — 65+. 

Серед українців 18-55 років понад 50% користуються Facebook. Також понад 30% цієї вікової групи користуються Facebook Messenger. Instagram випереджає Facebook для користувачів молодших за 31 рік.

Жіноча аудиторія традиційно переважає чоловічу у соцмережах Meta.

Частка користувачів десктопної версії продовжує падати та не перевищує 11% серед усіх вікових груп.

Розкажіть друзям про новину