Meta продовжує втрачати користувачів в Україні після початку повномасштабного вторгнення росії. Про це йдеться у новому дослідженні соцмереж, яке провела комунікаційна агенція plusone social impact.
За рік українська аудиторія Facebook зменшилась на 2,05 млн і складає тепер 13,7 млн користувачів. Річне падіння Instagram стало ще більшим — на 4,1 млн користувачів, і тепер його аудиторія складає 11,6 млн. Ці втрати не включають користувачів з Донецької та Луганської областей, яких у Meta тепер неможливо таргетувати.

Загальне охоплення рекламними інструментами Meta складає 19,6 млн.

Спад соцмереж зафіксовано майже у всіх областях та обласних центрах, особливо у прифронтових зонах та тих, які постійно обстрілюють росіяни (Херсонська, Запорізька, Миколаївська області). Західні області та міста України також втрачають аудиторію, тож внутрішня міграція не змогла врятувати від падіння навіть в цих регіонах.

На спад аудиторії могли, зокрема, вплинути постійні обстріли енергетичної інфраструктури, оскільки активність користувачів знизилася через відсутність стабільного доступу до інтернету.
Динаміка аудиторії у віковому розрізі демонструє найбільші втрати у групі 18-35 рр. З цікавого — у Instagram зафіксовано приріст кількості користувачів у вікових групах 46+, а у Facebook — 65+.
Серед українців 18-55 років понад 50% користуються Facebook. Також понад 30% цієї вікової групи користуються Facebook Messenger. Instagram випереджає Facebook для користувачів молодших за 31 рік.
Жіноча аудиторія традиційно переважає чоловічу у соцмережах Meta.
Частка користувачів десктопної версії продовжує падати та не перевищує 11% серед усіх вікових груп.