European Design Awards — щорічна нагорода для європейських дизайнерів за видатні проєкти в галузі візуальних комунікацій з 2007 року. Це спільна ініціатива провідних європейських видань про комунікаційний дизайн (Україну представляє онлайн-видання Telegraf Design) та Міжнародної ради дизайну (ICoD).
У цьому році роботи українських дизайнерів здобули чотири нагороди — одну срібну та три бронзових. Знайомимо вас із переможцями:
Платформа ContentEdge
Проєкт здобув срібло у категорії Motion Graphics. Платформа ContentEdge на основі штучного інтелекту створює текст, який бачать пошукові системи. Агентство O0 надає пояснення-анімацію для такої потужної речі.
Machine Breathes, But I don’t («Машина дихає, а я — ні»)
Айдентика виставки «Машина дихає, а я — ні», розроблена українською студією Kultura, здобула бронзову нагороду в категорії Poster Series. Виставка проходила навесні 2021 року в Мінську і була присвячена боротьбі білоруських лікарів з епідемією коронавірусу (яка на той час заперечувалася владою лукашенка) і одночасній боротьбі білоруської опозиції з режимом самопроголошеного президента. Виставка була закрита владою майже одразу після відкриття, заплановані події скасовані.
Додаток для вивчення китайської мови Laoshi
Дизайн додатка для вивчення китайської мови Laoshi здобув бронзу в категорії Mobile Apps. Додаток дозволяє студентам вивчати мову легше й ефективніше, а викладачам — заощаджувати час на підготовку уроків і краще мотивувати учнів. Над проєктом працювала студія Kultura.
Creative Trends 2022: Merging the future and the past (Креативні тренди 2022: поєднання майбутнього і минулого)
Проєкт отримав бронзову нагороду в категорії Digital Miscellaneous. Depositphotos, міжнародний маркетплейс контенту, щорічно представляє свій прогноз Creative Trends, який досліджує, куди рухатиметься креативна комунікація в найближчому майбутньому. У 2021 році Depositphotos співпрацював із студією дизайну CREVV та креативними експертами з усього світу.
Переможців з інших країн можна переглянути тут.