E.l.f. Beauty та Liquid Death представили колекцію засобів для макіяжу у коробці-труні
26 Бер 2024, 13:09

E.l.f. Beauty та Liquid Death представили колекцію засобів для макіяжу у коробці-труні

E.l.f. Beauty черпав натхнення у певному куточку музичної індустрії для своєї нової колекції та колаборації.

Б’юті-бренд співпрацював з брендом консервованої води Liquid Death для створення колекції макіяжу «Corpse Paint Vault», натхненної хеві-метал.

Лімітована серія складається з п’яти позицій у сувенірній коробці-труні для зберігання продуктів, що відповідає прагненню E.l.f. надавати якісну продукцію за доступною ціною.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Колекція коштує $34 і включає в себе різноманітні засоби — від спрею-фіксатору для макіяжу та підводки для очей до помади та тіней для повік.

Серед окремих продуктів цієї колекції — спрей «Dead Set Matte Magic Mist & Set» ($6), помада «Kiss of Death O Face Satin Lipstick» у відтінку «All Night» ($9), тіні для повік «Eye Dye No Budge Cream Eyeshadow» у відтінку «Wispy Cloud» ($5), олівець для очей «Dead Line H20» ($5) та пензлик «Death Putty Applicator» ($7).

Натхненна світом хеві-метал, колекція втілює бунтарську чуттєвість з відтінками чорного та іконографією жанру. Хеві-метал був популяризований у західній культурі в 1960-х і 1970-х роках завдяки таким гуртам, як Led Zeppelin, Black Sabbath і Deep Purple.

Також у рамках колаборації був представлений ролик, у якому дві молоді дівчини гортали метал-журнал, і раптом зі сторінок перед ними матеріалізувався їхній кумир, Глотар, і вони почали розмальовувати свої обличчя.

Поки дівчата насолоджувались своїми новими образами, до кімнати зайшла мати однієї з них, щоб запропонувати їм веганську кров привида. Несподівано мама зустрілась поглядом з Глотаром, впізнаючи в ньому своє давно втрачене кохання.

Кампанія була задумана та розроблена внутрішніми креативними командами обох брендів без залучення зовнішніх рекламних агенцій.

Розкажіть друзям про новину