Джон Сіна відправив у нокаут нудні снеки
30 Кві 2025, 10:56

Джон Сіна відправив у нокаут нудні снеки

Бренд морозива Drumstick представив рекламу за участю Джона Сіни, щоб продемонструвати, що їхнє морозиво є найкращим перекусом.

Легенда WWE Джон Сіна об’єднався з кумедним ляльковим персонажем Dr. Umstick у новій рекламній кампанії Drumstick під назвою «Snackdown».

«Snackdown» — це яскраве поєднання гумору, ностальгії та попкультури. Основна ідея кампанії — створити контраст між «великим і серйозним» Джоном Сіною та «маленьким і дивакуватим» Dr. Umstick. Разом вони влаштовують «смакову боротьбу», представляючи морозиво як щось епічне, веселе та культове.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Усе це подається у жартівливому тоні з елементами абсурду — саме такий стиль реклами зараз добре заходить молодій аудиторії, а також освіжає імідж бренду, роблячи Drumstick веселим і сучасним.

Кампанію розробили агенції Opinionated, Lippe Taylor Group, Spark Foundry та Publicis Sports. Вона транслюватиметься на стримінгових сервісах, у цифрових медіа та на подіях WWE. Також планується розіграш брендованого мерчу та подарунків у соцмережах.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео