Джон Сіна став невидимим у рекламі сонцезахисного крему
01 Кві 2025, 13:14

Джон Сіна став невидимим у рекламі сонцезахисного крему

Бренд засобів для догляду за шкірою обличчя Neutrogena представив нову кампанію за участю актора і суперзірки WWE Джона Сіни, щоб запустити свій ультрапрозорий сонцезахисний крем.

Натхнена легендарною фразою реслера «Ви мене не бачите», кампанія «Sunscreen you can’t see» підкреслює, що хоча людина може не бачити новий сонцезахисний крем Neutrogena на своїй шкірі, мінеральна формула з високим SPF працює над тим, щоб захистити шкіру від найсуворіших УФ-променів.

В основі кампанії — ролик, який показує, як крилата фраза суперзірки WWE втілюється в життя. У ньому водій везе Сіну на зйомки кампанії Neutrogena, де охоронець та члени знімальної групи не бачать його.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

В іншому ролику Сіна зображений з дерматологом і хірургом з лікування раку шкіри Нірою Натан, яка планує взяти інтерв’ю у нього як у нового обличчя сонцезахисного крему Neutrogena. Вона зазначила, що Сіна не з’явився на зйомку, незважаючи на те, що він сидів поруч з нею, а потім використовує популярну фразу реслера, щоб підкреслити невидимий фініш продукту.

Розкажіть друзям про новину