Рекламні ролики із Джоном Сіною та Сарою Джесікою Паркер створені в рамках кампанії нового бренду під назвою Thomas Ashbourne, що виробляє алкогольні напої Craft Spirits.
Паркер, відповідно до своєї культової ролі Кері Бредшоу, представляє коктейль Perfect Cosmo, а Сіна рекламує Classic Old Fashioned.
Запуск бренду також підтримали Розаріо Доусон, Ванесса Хадженс і Ешлі Бенсон, що рекламують маргариту Thomas Ashbourne, репер Playboi Carti — горілку і мускатний виноградний напій під назвою Hardscatto.
Розгортання кампанії заплановане на літо — стартап покладається на зірок, щоб допомогти знайти аудиторію в переповненій галузі. У просторі представлено понад 450 брендів за останніми підрахунками.
Попередньо змішані коктейлі, які варіюються від міцних напоїв до текіли, рому та винних сумішей, серйозно розширились під час пандемії на початку 2020 року та подальшої ізоляції.
Паркер назвала Perfect Cosmo «одним із найкращих» із «незвичайних коктейлів», які вона пробувала за ці роки та під час своїх подорожей.
Креатив кампанії під слоганом Wildly Dignified походить від лос-анджелеського агентства Light Switch Digital.
У той час як партнерство таких брендів із представниками шоубізнесу набирає популярності, наприклад, Джордж Клуні, Дуейн Джонсон, Єва Лонгорія, Кейт Хадсон, Райан Рейнольдс, Аарон Пол і Брайан Кренстон та багато інших, бренд може залучити більше зірок до співпраці.