Чи звертали ви увагу на брендинг державних установ? Дизайном різних Міністерств в Кабміні займалися різні підрядники: брендинг Міністерства освіти та науки робила школа Projector, за Міністерство цифрової трансформації відповідали Fedoriv Agency й так далі. У результаті брендинг всіх міністерств виглядає хаотично і візуально не пов’язаний одне з одним. Складається враження розрізненості й відсутності спільної стратегії навіть в дизайні.
Саме тому темою нового випуску ютуб-шоу про вигадування ідей ШТОРМНАДО стало питання того, як придумати уніфіковану візуальну систему для всіх Міністерств. Штормили над цим співзасновники дизайн-студії DVIЙKA — Даня Нестеревич та Віка Москофіді. І це перший дизайн-бриф в рамках шоу.
Як референс команда взяла дизайн-систему уряду Великобританії.
Головна ідея — айдентика державних органів повинна бути зручною, функціональною та неподільною, щоб показати порядок та єдність країни, у тому числі для міжнародних партнерів.
У процесі штормінгу дизайн-студія DVIЙKA створили зрозумілу дизайн-систему, обʼєднавши міністерства Державним гербом, який символізує народ України — він завжди головний і тому зверху. Попри це, кожне з міністерств залишило свою ідентичність, що вирізняє їх поміж інших.
Єдина візуальна система має допомогти в першу чергу українцям зрозуміти приналежність кожного з Міністерств до загальної структури й легко відрізнити їх між собою за основною діяльністю.