Застосунок Duolingo, який відомий своїми постійними нагадуваннями про уроки, стежить за тим, щоб нові користувачі виконували свої новорічні обіцянки вивчити нову мову вже сьогодні.
На День відмови — або другу п’ятницю січня, коли більшість людей відмовляються від своїх резолюцій, культовий талісман Duolingo у вигляді птаха Дуо зайняв Таймс-сквер, щоб нагадати людям про їхні заняття за допомогою анімованих діджитал білбордів. Всім відомі сповіщення програми також з’являтимуться в несподіваних місцях, наприклад, усередині печива з прогнозуванням, на платформах метро Нью-Йорка та на наклейках на тротуарах по всьому місту.
Нарешті, щоб дати користувачам другий шанс після Дня відмови, у неділю, 15 січня, з 10:00 до 15:00, бренд створив поп-ап «Streak Repair Shop» на Юніон-сквер, щоб дозволити їм виправити свої перервані серії вперше (і, можливо, також зробити селфі з Дуо).
Кампанія була задумана та розроблена власною маркетинговою командою Duolingo та дизайнерською студією.