Косметичний бренд YSL Beauty призначив співачку Дуа Ліпа глобальною амбасадоркою макіяжу. Вона стала обличчям нової колекції губних помад YSL під назвою «Loveshine».
19 лютого бренд видалив увесь свій контент на сторінці в Instagram. Декілька днів поспіль акаунт був порожнім, проте згодом з’явилось два загадкових дописи, які ознаменували оновлення бренду.
Стефан Безі, міжнародний генеральний директор YSL Beauty, сказав: «Дуа Ліпа привносить в наш бренд енергію, що заряджає, надихаючи жінок не просто робити макіяж, а робити заяву про те, ким вони є і що вони відстоюють. Її вплив — це свято індивідуальності, заява про розширення можливостей, що заохочує кожного впевнено прийняти свою унікальну красу».
Дуа Ліпа додала: «Для мене аромати та макіяж — це ще одна форма самовираження, грайливості, моєї творчості та індивідуальності. Я дуже рада бути в цій подорожі як частина сім’ї YSL Beauty».
Бренд заявив, що хоче вийти на «нове покоління споживачів макіяжу».