Для українців створили гру-антистрес, в якій можна відлупцювати путіна
26 Гру 2022, 10:10

Для українців створили гру-антистрес, в якій можна відлупцювати путіна

У магазинах додатків для мобільних телефонів з’явилась нова пригодницька антистрес-гра Kick the Pu, яка надає українцям можливість “випустити пару” та вивільнити негативні емоції в ігровій формі, відлупцювавши, або, наприклад, поціливши із джавеліна чи кинувши гранату в одного зі світових антигероїв-загарбників. У дебютній версії гри можна поцькувати та покепкувати з путіна, лукашенка, кадирівця або чмоні (чмобіка). А згодом у гру будуть додані ще й російські пропагандисти. Гравці можуть використовувати декілька видів зброї: ніж, автомат, граната та гранатомет. Завантажити гру вже можна в App Store та Google Play в будь-якій країні світу крім росії та білорусі.

Граючи в Kick the Pu, кожен гравець також робить добру справу, допомагаючи військовим. У безплатній версії гри присутня реклама, більша частина доходів від якої буде відправлена на підтримку ЗСУ. А за 99 центів можна придбати преміум версію гри, всі гроші від якої також підуть на лікування бійців. Звіти про відправлення коштів будуть опубліковані в Telegram каналі розробників.

Іграшка створена командою українських IT-вців та опозиційно налаштованих білоруських програмістів, які вимушені були покинути свою країну через переслідування. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

“У березні 2022 року ми вирішили зробити просту антистрес-гру в якій кожен українець зміг би познущатися з путіна. Протягом кількох днів ми зібрали команду з розробників, художників, аніматорів – білорусів та українців, які були готові допомогти реалізувати такий соціальний проєкт на безоплатній основі”, розповідає один з розробників Влад Сень. Перша версія гри була готова вже за 3 тижні, у квітні. Тоді почався довгий та складний процес публікації додатка в App Store та Google Play. Адміністрації магазинів багато разів відхиляли завантаження додатка, пропри апеляції, яких було понад 15».

В очікуванні нашестя ботів і кібератак ФСБ росії на гру розробники радять всім охочим завантажити Kick the Pu, оскільки скоро вона може стати недоступна, через атаки ботів. Якщо завантажити гру на свій гаджет зараз, то в неї можна буде грати навіть тоді, коли її видалять з магазинів. Також розробники просять ставити гарні оцінки, писати коментарі з ідеями на доопрацювання, та ділитись грою з друзями. Це все допоможе перебити негативні коментарі та скарги рашистів та допоможе якомога більшій кількості українців весело зняти стрес.

Всі охочі також можуть взяти безпосередню участь у створенні наступних версій Kick the Pu, запропонувавши нових антигероїв та нові види зброї або цькування. Серед вже запропонованих – головні “улюбленці” українців: володимир соловйов, ольга скабєєва, маргаріта сімонʼян, дмітрій мєвдвєдєв, антон красовський, сєргєй шойгу та дмітрій кісельов, яких можна буде “пригостити” смачним ляпасом або щирим копняком або “гатити по поганцях” з української Стугни або американської Himars. Свої ідеї можна відправляти в чат Telegram-каналу розробників або на email. 

Психологиня Ірина Тарасова з Центру соціально-психологічної підтримки та реабілітації “Therapy of win”, що здійснює допомогу військовим, говорить що даний спосіб згаяти час з користю для психічного здоров’я є актуальним саме тому, що гра передбачає ряд взаємодій користувача з антигероями, які направлені на подолання стресу.

“По-перше, через фрустрацію, як прояв накопиченої агресії у гравця на ворога, негативні емоції вивільняються на доступний вже віртуальний об’єкт гри. Важливо, що гравець відчуває себе впливовим у взаємодії з ворогом, тобто контролюючим свої емоції через опцію самому обирати персонаж, що максимально відповідає його образу накопиченої агресії, – розповідає Ірина. – По-друге, через фізичну взаємодію, що знижує рівень стресу вже звичним способом підключення тіла (стрімке натискання кнопок для якнайшвидшого «завдавання удару» ворогу). А також через перефокус від внутрішнього на зовнішнє. Під час гри ми переносимо в безпечний простір всю накопичену злість на ворога, що вже переповнює зсередини. У такий спосіб  ми звільняємо місце відчуттям, що зцілюють, вже не пов’язаним з грою, а також потрібним емоціям перемоги над ворогом, що тільки посилюють впливову позицію сили в ситуації, що склалася”.

Розкажіть друзям про новину