01 Вер 2022, 12:11

Deezer розмістив у містах постери, які можна слухати

Стрімінговий музичний сервіс Deezer за допомогою своє нової кампанії почав просувати платформу свого бренду «The Power of Music» на міжнародному рівні, оскільки вона спрямована на залучення більшої кількості молодих людей до сервісу.

Платформа є другою за величиною незалежною платформою стрімінгу музики у світі, містить понад 90 мільйонів треків та доступна у 180 країнах.

Раніше в серпні Deezer повідомив, що його абонентська база для бізнесу зросла на 300 тисяч до 3,3 мільйона лише у Франції, тоді як у світі загальна кількість передплатників скоротилася на 2,9% до 9,4 мільйона. Скорочення частково було пов’язане із рішенням Deezer піти з російського ринку після вторгнення росії в Україну — в результаті компанія втратила 104 тисячі передплатників.

Тепер бізнес розпочав кампанію у Франції, Німеччині та Бразилії, щоб змінити свій імідж серед молоді на ключових ринках, наголосивши, як музика може змінити настрій та сприйняття.

Постери, розроблені креативним агентством Buzzman, містять зображення зроблені фотографом Лу Ескобаром, на яких зображені відомі сцени з життя молодих людей. Кожен постер має QR-код, який під час сканування розповідає всю історію візуалу через спеціальну пісню від різних виконавців, таких як Едіт Піаф, Dua Lipa, Heuss L’Enfoiré, Jul, гурту Die Prinzen та Вітора Клея.

«Пісня може змінити те, як ви дивитеся на навколишній світ, і, будучи домом музики, Deezer задає настрій у будь-якій життєвій ситуації наших користувачів», — заявила Ельза Батинь, віце-президент з бренд-маркетингу компанії. «Працюючи з Buzzman, ми створили революційну та захоплюючу кампанію, в якій зображення оживають завдяки силі музики, і ми не можемо дочекатися, коли це відчує світ».

Челлендж TikTok також почав демонструвати користувачам, як пісня може покращити їхній настрій або змінити ситуацію.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео