COLLISTAR надихнув українських жінок розкрити внутрішню красу
14 Тра 2025, 17:44

COLLISTAR надихнув українських жінок розкрити внутрішню красу

«Розкрий красу, що в тобі!» — саме так звучить рекламний слоган нової рекламної кампанії італійського бренду косметики COLLISTAR.

Він надихає на невимушений підхід до краси — вільний від нав’язливих, суспільством і медіа стандартів. 

Сучасна українська жінка щодня балансує між турботою про інших і прагненням знайти час для себе. COLLISTAR говорить: краса — це не зусилля, а свобода бути собою.

У новій кампанії бренд пропонує простий і екологічний догляд: лише один-два дієвих засоби щодня, щоб підтримати внутрішню гармонію й розкрити природну жіночність.

Жодних зайвих кроків. Жодного тиску. Лише легкість, зрозумілість і результат.

У світі, де почуватися красивою стає дедалі складніше, COLLISTAR переконаний: щоб підкреслити природній шарм, не потрібна складна рутина чи гонитва за новими трендами.

Бренд прагне зробити красу простою, доступною та особистою — такою, що підкреслює унікальність кожної жінки.

Для української рекламної кампанії COLLISTAR обрав преміальні рекламні конструкції — брандмауери, що привертають увагу своїм розміром та масштабом.

Декілька брандмауерів — і весь Київ знає:

  • м. Київ, проспект Берестейський, 49/2 («Більшовик») — 2 000 кв. м.
  • м. Київ, проспект Р. Шухевича, 9 — 1 500 кв. м.
  • м. Київ, проспект М. Бажана (вул. Гмирі, 1/2) — 510 кв. м.
  • м. Київ, бульвар М. Міхновського, 3Б — 250 кв. м.

Максимальне охоплення та гарантований WOW-ефект.

Брандмауери як інструмент OOH-реклами домінують у міському середовищі, привертають увагу та ефективно реалізують завдання рекламної кампанії. Для бренду COLLISTAR, що поєднує італійський стиль і науковий підхід, це — потужний візуальний акцент у просторі великого міста.
Ірина Свірська
партнер рекламної агенції Реклен Медіа

Розкажіть друзям про новину