Різдвяні кампанії Coca-Cola стали традицією і цей рік не став винятком. Як одна з активацій бренду, що зміцнюють концепцію «Christmas Always Finds its Way», бренд змішав технології та магію, щоб перетворити різдвяні привітання на сюрпризи.
Промо під назвою «Magic Audios» є інноваційною ідеєю, що поєднує технології з неймовірно захоплюючими та привабливими для споживачів механізмами. Для його просування Coca-Cola запрошує користувачів, які купують продукти, що беруть участь в акції, в iFood, додатку для доставки в країні, і записують різдвяні аудіозаписи в Kora, віртуальному помічнику Coca-Cola в WhatsApp, намагаючись намалювати силует культової пляшки.
«Кампанія Coca-Cola цього року прославляє силу та диво Різдва, щоб долати перешкоди та об’єднувати людей. Ми хочемо збільшити моменти зв’язку з сім’єю та друзями, тому ми відкрили ще один канал цифрових відносин, прагнучи надихнути «The Magic Audios» — це можливість весело та творчо поєднати людей», — сказав Тед Кеттерер, директор з маркетингу The Coca-Cola Company Brazil.
Активація була створена Ogilvy Consulting & Experience Brazil у партнерстві з The Coca-Cola Company, і для її проведення штучний інтелект віртуального помічника протягом двох місяців навчався розпізнавати силует культової пляшки і, таким чином, мати можливість судити та класифікувати формати та аудіоконтент, вибираючи переможців.
Споживачі, яким вдасться намалювати силует, окрім виграшу подарункових карток для iFood, також претендуватимуть на 10 000 бразильських реалів, щоб витратити їх на електронну комерцію Magalu, бразильська роздрібна компанія, перетворюючи свої аудіозаписи у подарунки. Акція «Magic Audios» проходить з 8 по 23 грудня, і інформація про акцію буде розповсюджуватись через програмні медіа та пости у соціальних мережах бренду.
«Christmas Always Finds its Way» було темою, а також натхненням для нас, щоб зрозуміти, що коли труднощі розлучають нас, наші голоси об’єднують нас. Більше того, ми зрозуміли, що наші аудіофайли у WhatsApp також генерують малюнки. Ми розвинули ідею та поставили завдання намалювати силует культової пляшки Coca-Cola з побажаннями щастя. Так народилася Magic Audio», — додав Рубенс Казанова, креативний директор Ogilvy Consulting and Experience Brazil.