Citroën витратив рекламний бюджет на «лежачих поліцейських»
14 Кві 2025, 10:47

Citroën витратив рекламний бюджет на «лежачих поліцейських»

У новій зовнішній рекламі Citroën немає білбордів. І жодних флаєрів. Натомість є «лежачі поліцейські». Спільна кампанія агенції BETC Paris та французької автомобільної компанії Citroën пропонує замінити незаконні «лежачі поліцейські» по всій Франції на «лежачі поліцейські» під брендом Citroën.

Згідно з дослідженням, опублікованим у 2024 році, більшість «лежачих поліцейських» у Франції не відповідають чинним стандартам безпеки, проте невеликі муніципалітети стикаються з фінансовими обмеженнями, намагаючись замінити незаконні та небезпечні «лежачі поліцейські» у своїх містах.

Ініціатива BETC та Citroën дає можливість кожному населеному пункту у Франції отримати фінансування на заміну застарілих «лежачих поліцейських» — повністю за рахунок рекламного бюджету бренда.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Відзначаючи, що вартість встановлення «лежачого поліцейського» бренда Citroën дорівнює встановленню тимчасового рекламного щита, Citroën вирішив відмовитися від традиційної зовнішньої реклами і натомість інвестувати у підвищення безпеки, що принесе користь французьким громадам — і навіть може врятувати життя.

Розкажіть друзям про новину