У бренд-кампанії BETC для телеканалу Canal+ агентство оснастило штучний інтелект камерою і попросило його дивитися Canal+ протягом чотирьох тижнів, а потім запитало, що він дізнався. «Я побачив стільки всього, що ніколи не міг собі уявити», — відповів він.
Кампанія «R0_B0+» підкреслила переконання Canal+ у тому, що в основі творчості лежить людина. Відеоролик відображає особливості сприйняття контенту штучним інтелектом, що є потужним інструментом для підтримки творчості. Він може посилити творчі ідеї, розвинути або експортувати їх, але ніколи не замінить силу людської творчості та уяви.
Кампанія стала кульмінацією експерименту, ініційованого Canal+ за підтримки продакшн-студії Obvious — колективу, що досліджує перетин штучного інтелекту й мистецтва.
Покладаючи технологічні інновації в основу свого розвитку, Canal+ хоче нагадати людям про сутність уяви — дорогоцінної, характерної для людського виду, яку слід культивувати, ділитися нею та захищати.