Чи може ШІ замінити людину: робота змусили тижнями дивитися телевізор для перевірки
08 Лип 2025, 16:04

Чи може ШІ замінити людину: робота змусили тижнями дивитися телевізор для перевірки

У бренд-кампанії BETC для телеканалу Canal+ агентство оснастило штучний інтелект камерою і попросило його дивитися Canal+ протягом чотирьох тижнів, а потім запитало, що він дізнався. «Я побачив стільки всього, що ніколи не міг собі уявити», — відповів він.

Кампанія «R0_B0+» підкреслила переконання Canal+ у тому, що в основі творчості лежить людина. Відеоролик відображає особливості сприйняття контенту штучним інтелектом, що є потужним інструментом для підтримки творчості. Він може посилити творчі ідеї, розвинути або експортувати їх, але ніколи не замінить силу людської творчості та уяви.

Кампанія стала кульмінацією експерименту, ініційованого Canal+ за підтримки продакшн-студії Obvious — колективу, що досліджує перетин штучного інтелекту й мистецтва.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Покладаючи технологічні інновації в основу свого розвитку, Canal+ хоче нагадати людям про сутність уяви — дорогоцінної, характерної для людського виду, яку слід культивувати, ділитися нею та захищати.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео