Агентство Droga5 у партнерстві з Lidl представили нову сатиричну кампанію «Value Beyond Belief», у якій відомий ірландський радіоведучий Джо Даффі як справжній детектив розслідує вигоду застосунку Lidl Plus.
Відомий своїми низькими цінами Lidl пропонує ще більше заощаджень завдяки ексклюзивним бонусам у мобільному застосунку. Проте знижки настільки вражаючі, що Джо Даффі вирішує з’ясувати, чи це взагалі можливо і чи не стоїть за цим якась змова.
Натхненний стилем нуар, трисерійний відеопроєкт переносить глядачів у напівжартівливу атмосферу підозри та шпигунства: Даффі допитує працівників, аналізує асортимент, стежить за персоналом і весь час підозрює щось недобре, бо така вигода просто «за межею реальності».
Кампанія вже набирає популярності в соціальних мережах, використовуючи гумор, інтригу й характерний стиль оповіді, щоб підкреслити переваги Lidl Plus.