Ірландський радіоведучий став детективом, щоб розслідувати знижки у Lidl
17 Лип 2025, 11:09

Ірландський радіоведучий став детективом, щоб розслідувати знижки у Lidl

Агентство Droga5 у партнерстві з Lidl представили нову сатиричну кампанію «Value Beyond Belief», у якій відомий ірландський радіоведучий Джо Даффі як справжній детектив розслідує вигоду застосунку Lidl Plus.

Відомий своїми низькими цінами Lidl пропонує ще більше заощаджень завдяки ексклюзивним бонусам у мобільному застосунку. Проте знижки настільки вражаючі, що Джо Даффі вирішує з’ясувати, чи це взагалі можливо і чи не стоїть за цим якась змова.

Натхненний стилем нуар, трисерійний відеопроєкт переносить глядачів у напівжартівливу атмосферу підозри та шпигунства: Даффі допитує працівників, аналізує асортимент, стежить за персоналом і весь час підозрює щось недобре, бо така вигода просто «за межею реальності».

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Кампанія вже набирає популярності в соціальних мережах, використовуючи гумор, інтригу й характерний стиль оповіді, щоб підкреслити переваги Lidl Plus.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео