Туристична компанія Thomas Cook та Товариство з охорони морських середовищ зобразили здутих і викинутих на берег тварин, щоб привернути увагу людей до того, що вони викидають свої речі для відпочинку на пляжі.
Створена агентством McCann Birmingham, зовнішня реклама підкреслює разючий контраст між пляжними розвагами та екологічним впливом покинутих предметів на морську дику природу. На постерах косатка, черепаха та дельфін зображені у вигляді напівздутих надувних фігур.
Це результат опитування, проведеного на замовлення YourSayPays, яке показало, що більше третини (37%) відпочивальників купують надувні фігури для плавання для своїх подорожей у Великобританії та за кордоном, але лише половина опитаних (47%) сказали, що повторно використовують або переробляють надувні фігури після відпустки.
Крім того, Thomas Cook співпрацює з готелями, щоб заохотити їх робити свій внесок — 34% опитаних заявили, що вони з більшою ймовірністю переробляли б надувні фігури, якби в готелях були відповідні умови.