Черепаху, дельфіна та косатку зобразили у вигляді здутих надувних фігур для плавання
06 Сер 2024, 16:20

Черепаху, дельфіна та косатку зобразили у вигляді здутих надувних фігур для плавання

Туристична компанія Thomas Cook та Товариство з охорони морських середовищ зобразили здутих і викинутих на берег тварин, щоб привернути увагу людей до того, що вони викидають свої речі для відпочинку на пляжі.

Створена агентством McCann Birmingham, зовнішня реклама підкреслює разючий контраст між пляжними розвагами та екологічним впливом покинутих предметів на морську дику природу. На постерах косатка, черепаха та дельфін зображені у вигляді напівздутих надувних фігур.

Це результат опитування, проведеного на замовлення YourSayPays, яке показало, що більше третини (37%) відпочивальників купують надувні фігури для плавання для своїх подорожей у Великобританії та за кордоном, але лише половина опитаних (47%) сказали, що повторно використовують або переробляють надувні фігури після відпустки.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Крім того, Thomas Cook співпрацює з готелями, щоб заохотити їх робити свій внесок — 34% опитаних заявили, що вони з більшою ймовірністю переробляли б надувні фігури, якби в готелях були відповідні умови.

06 Сер 2024, 16:20
Розкажіть друзям про новину

Ще новини за темою

Hinge випустив збірку з історіями кохання пар
Hinge випустив збірку з історіями кохання пар
Nike та THE FACE представили музичну колаборацію
Nike та THE FACE представили музичну колаборацію
Bottega Veneta перетворив вірші на артоб’єкт
Bottega Veneta перетворив вірші на артоб’єкт