Черепаху, дельфіна та косатку зобразили у вигляді здутих надувних фігур для плавання
06 Сер 2024, 16:20

Черепаху, дельфіна та косатку зобразили у вигляді здутих надувних фігур для плавання

Туристична компанія Thomas Cook та Товариство з охорони морських середовищ зобразили здутих і викинутих на берег тварин, щоб привернути увагу людей до того, що вони викидають свої речі для відпочинку на пляжі.

Створена агентством McCann Birmingham, зовнішня реклама підкреслює разючий контраст між пляжними розвагами та екологічним впливом покинутих предметів на морську дику природу. На постерах косатка, черепаха та дельфін зображені у вигляді напівздутих надувних фігур.

Це результат опитування, проведеного на замовлення YourSayPays, яке показало, що більше третини (37%) відпочивальників купують надувні фігури для плавання для своїх подорожей у Великобританії та за кордоном, але лише половина опитаних (47%) сказали, що повторно використовують або переробляють надувні фігури після відпустки.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Крім того, Thomas Cook співпрацює з готелями, щоб заохотити їх робити свій внесок — 34% опитаних заявили, що вони з більшою ймовірністю переробляли б надувні фігури, якби в готелях були відповідні умови.

06 Сер 2024, 16:20
Розкажіть друзям про новину

Нове відео

Ще новини за темою

«Щасливий Гілмор 2» надихнув банк перетворити відділення на поле для гольфу
«Щасливий Гілмор 2» надихнув банк перетворити відділення на поле для гольфу
Скільки заробляють креативники під час війни: дослідження
Скільки заробляють креативники під час війни: дослідження
Airbnb пропонує провести день у селі Смурфиків
Airbnb пропонує провести день у селі Смурфиків