Carlsberg та комунікаційне агентство BCW Stockholm встановили бар на дні океану, щоб попередити шведів, щоб вони не пили та не каталися на човнах.
Бар Don’t Drink and Boat має ширину 3,5 м та висоту 2,5 м і обладнаний барною стійкою, стільцями, неоновими вивісками, холодильником та кранами. У меню представлені виключно безалкогольні сорти пива.
Протягом обмеженого часу у липні відвідувачі приморського міста Смеген (на західному узбережжі Швеції) можуть відвідати підводний бар, розташований одразу за головним пірсом. Також буде можливість пірнути до бару за кухлем безалкогольного пива на дні океану під керівництвом місцевого дайвінг-клубу.
«Як провідна пивоварня та дистриб’ютор алкогольних напоїв, ми несемо відповідальність за те, як споживаються наші напої», — заявив Хенрік Бистрем, менеджер з комунікацій Carlsberg Sweden. «Наша мета з підводним баром полягає в тому, щоб він став важливим нагадуванням про те, що потрібно утримуватися від алкоголю в морі та натомість вибирати безалкогольну альтернативу».
«Для тих, хто все ж таки хоче насолодитися хорошим пивом на воді, є великий вибір смачного безалкогольного пива. Тільки в Carlsberg Sweden зараз у портфоліо 15 різних сортів безалкогольного пива», — додав Бистрем.
Згідно з ретроспективним дослідженням, проведеним BMC Public Health, 54% смертельних випадків на човнах у Швеції були в результаті алкогольного сп’яніння. Це можна порівняти з цифрами в США, де фонд Boat US Foundation повідомив, що «близько половини всіх аварій на човнах пов’язані з наркотиками або алкоголем». Вживання алкоголю спричинило 296 аварій на човнах у США у 2020 році та 115 смертей.