У грудні Burger King Paraguay і McCann Peru запустили комбо «REY Y MICKEY» для шанувальників Мікі Мауса різного віку. У комбо входять класичний гамбургер на грилі, картопля фрі, напій та безкоштовне панеттоне.
Цікаво те, що, незважаючи на те, що Мікі фігурує у комбо та у всіх матеріалах кампанії, бренду справді не довелося платити за використання найпопулярнішої миші. Причина в тому, що Burger King встановив партнерські відносини з брендом Mickey, парагвайською компанією, що займається приготуванням різних страв, на логотипі якої з 1935 зображена знаменита миша. Незважаючи на численні спроби Disney змінити ситуацію, парагвайська компанія здобула перемогу у всіх судових розглядах.
Ідея цього партнерства викликала справжню сенсацію у Парагваї, оскільки бренд уперше вирішив скористатися цією цікавою ситуацією.
«Латинська Америка — унікальний регіон, сповнений цікавості, і багато хто з них іноді перетворюється на чудові можливості, які бренди можуть використовувати, щоб спілкуватися з людьми по-новому. Це партнерство стало безпрограшним всім. З боку Burger King ми змогли створити кумедну та оригінальну кампанію, яка збільшила продаж; з боку Mickey – їхня популярність у засобах масової інформації злетіла до небес, і, нарешті, споживач може насолодитися комбо з унікальним подарунком, який є унікальним у світі і тільки парагвайці можуть насолоджуватися», — прокоментував Крістіан Колдуелл, комерційний директор McCann Lima.