Burger King запропонував знижки водіям з негативним результатом алкотестера
29 Тра 2024, 16:04

Burger King запропонував знижки водіям з негативним результатом алкотестера

Щоб популяризувати відповідальне водіння та вирішити критичну проблему в Еквадорі, мережа фаст-фуд ресторанів Burger King Ecuador у співпраці з незалежною агенцією BBA запустила кампанію «The King of the After».

У країні, де дорожньо-транспортні пригоди, спричинені вживанням алкоголю, трапляються дуже часто, ця ініціатива пропонувала спеціальні знижки тим, хто заїжджав до AutoKing після вечірки, за умови, що водій був абсолютно тверезим. Водії повинні були пройти тест на вимірювання рівню алкоголю в організмі, і якщо результат був негативним, вони могли отримати знижку 20%.

Кампанія була запущена разом з рекламним роликом, який підкреслив важливість відповідального водіння та мав на меті надихнути глядачів робити безпечний вибір після нічного відпочинку.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«The King of the After» не лише заохочувала відповідальне водіння, але й мала на меті зменшити кількість дорожньо-транспортних пригод та сприяти підвищенню культури безпеки дорожнього руху в Еквадорі.

Розкажіть друзям про новину